Write2CD voor NT

vbimport

ik heb met kerstmis een Philips 404k CDRW gekocht en heb daar leuk mee gespeeld totdat ik win2k ging installeren, bleek dat ik op de driver cd die erbij zat alleen de win32 versie had en niet de NT versie.

Normaal is dat geen probleem maar deze soft kijkt voor de aspi layers specifiek naar c:/windows/... en niet naar de windows installdir (c:/winnt/...).

Het heeft wel ff gewerkt toen ik op een dual boot draaide met in de beide ossen het proggie geinstalleerd (de aspi staonden toen dus ook in c:\windows)

Nu ben ik geen vreemde van soms eens iets te dlden wat niet helemaal "koosjer" is maar de nt versie is dus nergens te vinden. Heeft er dus iemand een nt versie hiervan (Write2Cd van Cequadrat/Philips, en PacKetCD van Cequadrat)

Waarom gebruik je in hemelsnaam write2cd.
Ik heb ook een cd-writer en tijd geleden gekocht en kreeg dat programma er ook bij en ik vind dat het meest kloterige programma wat er maar bestaat.

Het enige wat het kan is track-at-once kopieren en kan al helemaal geen TL´s kopieren.
Neem gewoon CloneCD of Nero, of tenminste Easy CDCreator want wat je nu gaat gebruiken is gewoon een stom programmatje van Philips.

daar is een reden voor

ik schrijf ook met Nero maar als ik die software van cequadrat niet installeer schrijf ik alleen maar coasters. Ik had datzelfde probleem met mijn vorige cdr waar ook van cequadrat software bijzat, nl ToGO4.5

De enige reden dat ik kan bedenken is dat je bij de installatie een driverdisk moet invoeren en dat de drivers in dat proggie staan