Write Images omvormen

vbimport

Weet iemand of het mogelijk is om clonecd images om te vormen naar *.cue & bin files of naar een ander formaat ?

Kan me niet herinneren dat er een directe omvormer is maar wat wil je ermee doen, misschien kunnen we wat anders bedenken om dat op te lossen…!?

L8rz…!

ik heb nog enkele backups liggen hier die met clone cd gemaakt zijn, maar clone cd krijg ik niet meer aan’t bollen, vandaar :wink:

Dus je wilt ze fikken!?

Moet je gewoon even ISObuster downen en daarmee de image uitpakken, daarna kan je de files gewoon branden!
De werking van CCD werkt dan niet meer lijkt mij maar dat zou ie ook nie meer doen als je em met CDRwin zou bakken! :wink:

Het is volgens mij wel mogelijk, weet alleen niet met welk programma, moet je op IRC eens aan Redfoxert vragen, die weet dat wel (die heeft dat onlangs nog gedaan met een Image die ik met CloneCD gemaakt had)

isobuster is niet echt het progje dat ik zoek

Had laatst ongeveer hetzelfde probleem ,alleen dan met een Image gemaakt door DiscJuggler ,en die wilde ik omgezet hebben naar bin/cue, dat is ook gelukt , PsyDuck heeft me daarmee geholpen en stuurde me een progje cdi2iso. Dat werkte perfect.
Dus er zal vast wel een progje bestaan dat hetzelfde doet voor Clonecd images.
Suc6 verder!!