Wordt of is WindowsXP het beste besturingssysteem?

vbimport

Zou graag van jullie willen weten of dat zo is EN of dat ook zo is voor games.
(draait alles er straks op(games) geen probs met drivers,enz)

Ik heb er zelf nog helemaal geen idee van dus…

Nee vlogens mij absoluuuut niet. Als ik de Computer Totaal mag geloven, worden we van ons privacy berooft. Je MOET online registreren anders werk winxp gewoonweg niet. Je mag winxp ook maar 2 keer installeren en als je je win daarna weer verneukt kan je fluiten naar je centen. Dan: Bijgelevert MSNexplorer, opvloger van internet explorer. Hiervoor MOET je een hotmail acc hebben (kug monopoly kug) ander is het niet te gebruiken. Sorry aan deze onzin ga ik echt niet beginnen (aangezien ik een dikke piraat ben). Maarja c for ur self…

De beveiliging is waarschijnlijk hetzelfde als bij Microsoft OfficeXP NL. Er wordt veel ophef over gemaakt met betrekking tot privacy en dergelijke, omdat je je per se moet registreren.

Ik heb dus OfficeXP NL en ik kan jullie zeggen dat het allemaal best meevalt. Ja, je moet het product activeren anders werkt het na 50 keer opstarten maar beperkt (bijvoorbeeld niet meer kunnen opslaan van documenten), maar het is hier niet voor nodig om jezelf met naam en toenaam te registreren.

Je vult je product key in, er wordt een andere key gegenereerd op basis van jouw zojuist ingevoerde key en enkele hardware componenten waar een bepaalde waarde aan toegekend wordt, deze key geef je door aan Microsoft (kan ook per telefoon) en je krijgt van Microsoft je Activation Key. Ze vragen wel of je je wilt registreren en of ze je e-mail adres mogen hebben om je op de hoogte te houden van updates etc., maar je hoeft deze neit af te geven

En ja, je kunt in beginsel maar twee keer opnieuw installeren, maar mocht het nodig zijn dan kun je altijd bij Microsoft ook nog een key krijgen na die 2 keer, maar misschien moet je daar iets meer moeite voor doen (bewijs leveren dat het om slechts in installatie gaat?), maar voor diegenen die een legale versie hebben is het allemaal geen probleem.

Hoe het exact bij Windows XP geregeld zal worden weet ik niet, maar er wordt veel ophef gemaakt over zaken die allemaal best meevallen, voor de legale gebruiker dan. Dat ze het voor de illegale gebruiker zo moeilijk mogelijk maken vind ik persoonlijk prima, uiteindelijk is er ook veel geld gestoken in de ontwikkeling van een product. Als je iets echt gebruikt dan moet je het gewoon kopen…maar ja, ben dan ook niet een doorsnee CD Freaker hier geloof ik :smiley:

Ik denk wel dat winXP het beste besturingssysteem wordt dat op de 9x kern is gebouwd…

Ik denk dat de bedoeling van XP is, dat het meer gebruiksvriendelijk is! Dus dat meer en meer mensen pc’s gaan “snappen”. En dan snappen in de vorm dat ze ermee kunnen werken! Zelfstandiger. Niet met al die hulplijnen die nog steeds O zo veel gebruikt moeten worden!
Voor menig computerfanaat zal het dus eerder een stapje achteruit zijn omdat de xtra functies waarschijnlijk toch maar half werken! :wink:

Windows XP wordt de eerste samenvoeging van de consumentenversies (95 -> 98 -> ME) en de “professionele” versies (NT 4 -> 2000). De huidige BETA (BETA 2 - Build 2475) draait als een trein, is erg stabiel en heeft Dirext X 8 standaard aan boord. Direct X spellen draaien perfect. Naast MSN Explorer heeft XP ook “gewoon” IE (versie 6) standaard aan boord. De online registratie is allang gekraakt (geldt ook voor Office XP !!!).

dus geen paniek, gewoon overstappen.

:slight_smile: Eric

Originally posted by EricsMp3Cds
De online registratie is allang gekraakt (geldt ook voor Office XP !!!).

Niet voor OfficeXP NL, maarvoor verwijs ik je naar een andere topic

Nederlandse software???

bestaat dat ook? Oh, je bedoelt dat spul waarbij je elke button (sorry, knopje) en menu-item (sorry, ???) eerst naar het Engels moet terugvertalen om te begrijpen wat het doet…

:stuck_out_tongue: Eric

Oh ja, nog twee dingen :

1. XP was het eerste M$ OS dat AL mijn hardware detecteerde en de juister drivers installeerde tijdens installatie (HP880C printer, HP 3300C Scanner, SB Live, TNT2 video, 3COM netwerkkaart, Philips Brilliance monitor,… Zowel 95, 98(SE), ME en 2000 was dit niet gelukt…

2. Ik hoop dat je dat als grapje bedoelt phrozeman : Xp is op de (gedeeltelijk herschreven ) NT Kernal gebasseerd, daarom is’tie zo stabiel (er is alleen DirectX8 aan toegevoegd om ook als consumentenversie dienst te kunnen doen)…

:cool: Eric

We zullen het vanzelf wel zien of Windows XP het beste besturing systeem van de Toekomst wordt!! You Never Know!:stuck_out_tongue:

Ik wacht het allemaal wel af. Als de online registratie van Office XP al gekraakt is, zal Windows XP ook niet zoveel problemen opleveren…

Die van Windows XP is OOK al gekraakt !!!

:wink: Eric

Office Xp dan al gekraakt ???

Originally posted by EricsMp3Cds
2) Ik hoop dat je dat als grapje bedoelt phrozeman

Dat was een beetje dom van Phrozeman. Hij weet gewoon niet beter :smiley:

Bedankt voor jullie reakties tot zo ver :slight_smile:

WHAHAHA :wink:

Privacy Die is Goed… Voor office XP is eral een crack zie andere topic (Ik hoop dat je frans goed is :slight_smile:

EN win XP hebben ze al tientallen sites bijvoorbeeld met Get-Around Trickx … hebbuh?? Ik weet niet of het mag maar ik post hem toch maar:

http://www.peppiness.net/winxp/index.htm

The drunken dragon

PS 2474 Draait hier al een week en ik mag niet klagen, zeker voor een beta…

:stuck_out_tongue:

The drunken dragon

Originally posted by phrozeman
[B]Ik denk wel dat winXP het beste besturingssysteem wordt dat op de 9x kern is gebouwd…

[/B]

Volgens mij bedoel je NT kern !

Klein verschil

Originally posted by thabass
EN win XP hebben ze al tientallen sites bijvoorbeeld met Get-Around Trickx … hebbuh?? Ik weet niet of het mag maar ik post hem toch maar:
http://www.peppiness.net/winxp/index.htm

Helaas, maar die link werkt nie meer! :wink:

Ik zag het…stom he…nah in iedergeval stond daar een hoop op

http://www.captivatingcreations.com/windowsxp.html

http://winxp.n3.net/

http://www.windowsxp.nu/

Nou Blij ???

EN staat het er niet op dan staat er wel een link

The drunken Dragon