Word probleempje... erg irritant :'(

vbimport

Weet iemand hoe ik deze haken kan weghalen?

Ik had mijn pc weggebracht ter reparatie ze dachten leuke te zijn en hebben wat in word veranderd zodat ik deze leuke haken in me beeld krijg.

Iemand die weet hoe ik ze eruit kan slopen? ( en nee, Tipex is geen oplossing :wink: )

Lijkt op crop marks.
Ik denk dat je die ergens in je beeldinstellingen moet veranderen.

Print word ze ook uit, of zijn ze alleen op scherm zichtbaar?

He,

Ze lijken ook wel een beetje op “tekstafbakeningen” Moet je eens kijken onder “extra”, “opties”, “weergave”.

Grtz

Hij drukt ze ( gelukkig ) niet af. Ik had al een mailtje naar ze gestuurd, maar ze zeggen dat het bij randen in het menu opmaak zou staan, maar dat is niet zo.

Het geeft de paginamarges weer, het is geen tekstafbakening.

Iemand een ideetje?

He,

kun je ook ff zo’n screenshot maken van “extra”, “opties”, “weergave”. Bij “opmaak” --> “randen” en “arcering” heb ik ze allebei op “geen” staan.

Grtz

Ze staan allebei op geen.
Hier het screenshotje

Volgens mij staat er toch niet iets geks aangevinkt…
In iedergeval bedankt nog :wink:

He,

Het enige wat mij onbekend voorkomt is de optie “witruimte tussen pagina’s” misschien die eens uitvinken. In mijn versie van word heb ik die optie niet eens

He,

Ooooh my gosh i’m a Cdfreaks rookie now:o

Originally posted by 01adestroyer
[B]He,

Het enige wat mij onbekend voorkomt is de optie “witruimte tussen pagina’s” misschien die eens uitvinken. In mijn versie van word heb ik die optie niet eens [/B]

Maakt voor de rest niets uit… Iemand anders een idee?

He,

Misschien is de snelste manier om dit probleempje op te lossen gewoon het opnieuw installeren van Word/Office. In de setup van de premium versie zit de optie “office herstellen” in de oorspronkelijke staat. Verder zou ik ook niet weten waar je die haken kunt verwijderen.

Grtz

Bedankt voor het idee, maar na 3 reinstalls vond ik het wel genoeg :wink:

Nou ja, dan laat ik het maar zo he. Thanx anywayz

De haken hebben te maken met de beeldopmaak. Bij jouw staat het ingesteld op ‘Print Layout’ (ik heb een engelse versie van Word). Wil je de haken weg hebben dan moet dat op ‘Normaal’ komen te staan.
Doe dit via het menu ‘Beeld’ en kies dan ‘Normaal’

Veel succes!

He,

Wat jij zegt dat klopt maar ik heb het beeld met “afdruk weergave” ( print layout ) en zonder haken en dat is wat eMiNeM voor de reparatie ook had en nu niet meer. Waar je die haken kunt instellen is nog steeds de vraag:confused:

Grtz