Word probleem

vbimport

Ik heb een probleempje met word: al mijn menu’s en werkbalken zijn verdwenen, ik heb word al opnieuw over de oude versie heen geinstalleerd, maar dat helpte niet :frowning: een screenshot van mijn probleem is hier te vinden : http://www.poemelforum.f2s.com/word.jpg
Hoe krijg ik mijn menu’s terug?

Alvast bedankt

Wat doettie als je op de ALT toets drukt?
Komt er dan een venster naar beneden vallen of doet ie dan helemaal niks?

Anders moet je via de ALT toets het menu aanroepen en dan bij beeld -> werkbalken
daar een aantal werkbalken aanklikken.

Anders zou ik het zo ook niet weten…

Met alt werkt het dus ook niet :frowning:
Het probleem is ontstaan nadat mijn vader via microsoft outlook een read only word bestand opende, misschien hebben jullie hier iets aan?..

Alvast bedankt

Okay, wellicht helpt het volgende (ik heb het ook eens gehad en toen werkte dit prima): Ga naar Uitvoeren/Run en type hier winword /a (mocht Word niet opstarten, type dan het hele pad in). Al je setting worden nu niet geladen, zoals:

[ul][li]Normal.dot
[/li][li]Sjablonen en Macro’s in de Startup map
[/li][li].wll bestanden
[/li][li]Registry instellingen
[/li][/ul]Succes en hopelijk werkt dit ook voor jouw. :slight_smile:

PS: Als dit niet werkt dan is er geen andere mogelijkheid, behalve opnieuw installeren natuurlijk… :wink:

Je kunt eens proberen om op alt-d te drukken. Misschien komt er nu een menu, waarin je de werkbalken kunt instellen (vink hier standaard aan en opmaak)

Bedankt voor jullie hulp, ik heb nu word 2000 maar geuninstalleerd, en tijdelijk word 97 erop gezet…

je vader heeft niet toevallig 1 macrovirus ge ïmporteerd,
dat de normal.dot verziekte en meteen ook wat *.doc files geïnfecteerd heeft?
AVP virusscanner herkent ze…

Ik heb de computer voor de zekerheid maar een keer gescand op virussen (o.a. met AVP) maar hier kwam niks uit… Maar het probleem is nu opgelost :slight_smile:

case solved !