Word moe van dat refreshen (desktop) iedere keer

vbimport

Gebruik de nieuwste Asus 7700 drivers (29.40) werkend onder Windows XP. Frequentie staat op 85 hz en de resolutie op 1280x1024 te zien op een LG915+

Iedere keer nadat ik een full screen applicatie sluit refreshed het bureaublad (alle pictogrammen) dit word nog eens herhaald na enige tijd. Het lijkt wel alsof ik te weinig geheugen heb, want steeds als ik wat zwaardere applicaties start (en daarmee een tijd werk - Photoshop bv) en sluit (worden full screen geopend) word het bureaublad weer eens vernieuwd.

Heb Windows XP al 6 keer (of meer) opnieuw geinstalleerd, want het lijkt erger te worden als ik meer installeer.

Misschien Powerstrip eens je instellingen laten beheren…?!

ahja goed idee, direct even proberen :slight_smile:

thanx!

Heel leuk programma, zal zeker worden toegevoegd aan me “te installeren” lijstje, alleen jammer dat ik het probleem niet hiermee heb kunnen oplossen ;jankende smilie ontbreekt;

bugje van XP lijkt me…

trouwens : leuk nieuws voor Raid bezitters werkend onder XP…

Originally posted by SoulShower

trouwens : leuk nieuws voor Raid bezitters werkend onder XP…

Zullen we het een beetje ontopic houden? :wink: (had al gezien dat de speed er niet voor 100% in zat hiero… op fix wachten dan maar he)

Originally posted by Wookie
[B]

Zullen we het een beetje ontopic houden? :wink: (had al gezien dat de speed er niet voor 100% in zat hiero… op fix wachten dan maar he) [/B]

ah dus jij weet het antwoord, anders zou je nooit kunnen vermoeden of het “off-topic” is :smiley: