Word 2000 lettertypes

vbimport

In mijn windows directory heb ik een hoop leuke lettertypes staan.
In Word 2000 staat alleen de standaard TIMES NEW ROMAN. Waarom verschijnen al mijn andere lettertypes niet??
Wat kan ik er aan doen??

Thnx

Heb je die lettertypes gewoon in die dir gepleurd? Moet je ze ff selecteren anders en dan r.muis en installeren kiezen.

Zag net in de laatste Computer-Idee een artikel wat hier nou net over ging! Ben er nu uit, thread kan gesloten worden.

Misschien dat je ook kan vertellen wat het nou was, zodat als iemand anders ooit nog eens met ditzelfde probleem kampt dat ie dan via jou reply eruit komt! :wink:

Enne… als het antwoord gegeven is betekend dat niet dat een thread gelijk dicht hoeft. In principe hoeft een thread alleen dicht als het tè offtopic geworden is of dat het tegen de CDFreaks-rules is bv. het posten van serials. :stuck_out_tongue:

Ok ok, de oplossing is: ga naar Start–>instellingen–>configuratiescherm–>lettertypen–>bestand–>nieuw lettertype installeren. Selecteer vervolgens de map waar de lettertypen staan (gedownload?) en klik op Oke. Als alles goed is kun je nu de nieuwe lettertypen o.a. in Word terugvinden.