Wookie is taking us over, beware of the monter!

vbimport

Zo, vanochtend (nu) om 8:22 zit ik alweer eens even op cdfraks, en wat schetst mijn verbazing? Alle (bijna) laatste posters op ale topics op pagina 1 (ben ik nog te volgen?) is [i]WOOKIE!!![/i]

hoe krijg je het voor elkaar? (buiten gewoon tot drie uur 's nachts hir te surfen ;))

(Oh enne, monter moet natuurlijk monster zijn hé?)

Wilde het dus ook net zeggen.

Ziet er alleen meer naar uit dat Wookie veel replys op zijn naam wil hebben, want meestal staat er niet veel nuttigs (sorry maar dat is wat mij dus opviel)

Zal zijn # of postings wel even terugzetten naar 999 :smiley:

Maar tot dezelfde constatering was ik ook al gekomen en in een andere topic als ps iets van gezegd (toen had ik deze nog niet gezien :wink: )

Wookie bedoelt het goed…zo af en toe een uitspatting moet kunnen, het waren ook weer geen domme en helemaal nutteloze replies (aantal wel)…

hehe, je leest men gedachten taxman

Ja wookie heeft soms hele domme psten maar diue replays zijn niet altijd even goe ( mijn ook nie )
Maar als hij iets typt is het maar heel weinig !!!

Maakt toch niet uit. Hij kan zich wel verveeld hebben. :slight_smile:

tja ieder zijne gang op cdfreaks

de ene de gang naar de speeltuin
de andere de weg naar de meer informatieve weg

:cool: Cybermutant met ne zonnebril :cool:

Hahaha ja wat wil je om 3 uur 's nachts… ben ik ook wel eens hier geweest dan is het angstvallig stil hier!

Maareuh we gaan hier geen Tweakers-forum achtige praktijken creeeren he? Dat de ene user de andere aangeeft omdat hij iets verkeerds doet… dan krijg je meteen een a-relexte sfeer enzow… dat is dus geen fun (ik kan het weten, heb er euh dwangmatig een half jaar tussengezeten)…

grtz

Wookie streeft vast en zeker de aantal replies van Tax en Mattel na… :stuck_out_tongue:

:cool: Lathieza :cool:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Maareuh we gaan hier geen Tweakers-forum achtige praktijken creeeren he? Dat de ene user de andere aangeeft omdat hij iets verkeerds doet… dan krijg je meteen een a-relexte sfeer enzow… dat is dus geen fun (ik kan het weten, heb er euh dwangmatig een half jaar tussengezeten)…

grtz [/B]

Ik wijs geen schuldige aan, ik zeg geloof ik ook niet dat wookie iets verkeerds doet?

keep 'em coming

Hmmm tja hij post wel veel en vaak inhoudloos maarja… ik maak me daar zelf ook wel eens schuldig aan en ben van mening dat het zolang het op het general chat blijft het niet zo ernstig is… gewoon lekker meelullen…

En geef toe, Wookie post vaak onzin, maar toch is die ook vaak grappig!

Sorry dat ik me gister ff heb laten gaan hoor! :stuck_out_tongue:

Uiteraard bedoel ik het nie slecht zoals jullie ook gewend zijn van mij! Maar aangezien in de Dutch Gen. Chat bijna alleen maar slap gelult wordt maakt het dan ook geen ruk uit of ik dat dan ook doe! Alleen ik lees (en meestal reply) dan wel alle posts!
Maar als je kijkt naar wat ik post in Serieus Chat dan zal je zien dat ik daar een stuk serieuzer ben! En wel degelijk probeer mensen te helpen! Dus met andere woorden, ik bedoel het echt goed hoor! :wink:
Het aantal posts interesseerd me nie zoveel, echt niet, vindt het gewoon fijn ff me zegje te doen!
Jaja, ik weet dat het gister een beetje uit de hand is gelopen met die posts! Ik ben ook veel te laat gaan pitten!! Het was gewoon 6 uur ofzo! (Get a Life!!!)

Maar ik zal in het vervolg nie al teveel onzin posten, maar af & toe een grapje tussendoor moet kunnen! Helemaal in General Chat! :stuck_out_tongue:

Ik wilde eigenlijk nog een screenshot posten dat je zag dat alle laatsten posts van mij waren maar dat vond ik te ver gaan eigenlijk, + dat het nog aan de late kant werd ook! :slight_smile:

Toch fijn te horen dat mensen het wel gezien hebben!
Greetz from a Wookie.

hehe, bewonderenswaardige jongen …

Hahaha deze is leuk zeg. Waarvoor is Dutch genaral chat eigenlijk!!! Juist’em…voor grappige dingen en voor onzinnige dingen te posten!
check this out!!!

Dutch: General Chat
Originally created by Redneck???
In dit forum kun je met andere CD Freaks bezoekers praten in je moerstaal. In dit forum is ook onzin geoorloofd !

Dus nothing happened. Iedereen doet het en daarvoor is dit forum. Jullie weten het zelf, er zijn wel eens onzin dingen gepost in [b]Dutch: Serious Questions & Answers[/b] en die moesten ook naar [b]Dutch: General Chat[/b]. Dus iedereen kan doen wat hij of zij wil. Als de een wat meer posts of replies doet dan de ander dan maakt dat echt niet uit.

Ennige jalozie misschien???

Originally posted by King Dingeling
[B]Hahaha deze is leuk zeg. Waarvoor is Dutch genaral chat eigenlijk!!! Juist’em…voor grappige dingen en voor onzinnige dingen te posten!
check this out!!!

Dus nothing happened. Iedereen doet het en daarvoor is dit forum. Jullie weten het zelf, er zijn wel eens onzin dingen gepost in [b]Dutch: Serious Questions & Answers[/b] en die moesten ook naar [b]Dutch: General Chat[/b]. Dus iedereen kan doen wat hij of zij wil. Als de een wat meer posts of replies doet dan de ander dan maakt dat echt niet uit.

Ennige jalozie misschien??? [/B]

gotta learn a lot…just for fun