Wk 2002

vbimport

wie gaat het wk volgen?
je kunt ook met de wktoto mee spelen

Ik moet leren voor mijn examens :frowning: maar voetbal is voetbal :slight_smile: dus ik kijk. Moet toch zien hoe wij wereldkampioen worden :wink:

Frankrijk heeft verloren he…

en ik maar denken dat we van die ellende af zouden zijn nu Nederland zich niet gekwalificeerd heeft…

het boeit me 0 nu nederland niet meedoet eigenlijk…

belgie kampioene :slight_smile:
gun ik ze (nu) wel :wink:

Boeit me inderdaad niet zoveel nu NL er niet bij zit, eigelijk 0,0 netzoals PP ookal zei.
En ja… Wie er kampioen moet worden…
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, Zuid-Korea lijkt me wel cool, met Guus Hiddink(Doetinchemmer! :p) en voor al die leipe Koreaantjes is het ook wel leuk! :smiley:

Greetz

Maar is idd zielig van (let wel wereldkampioen) Frankrijk dat ze hebben verloren meteen in de eerste wedstrijd.

Frankrijk de taal zuigt evenals de mentaliteit van die gasten maar je kan er wel lekker eten :smiley:

Originally posted by spooky20
[B]Maar is idd zielig van (let wel wereldkampioen) Frankrijk dat ze hebben verloren meteen in de eerste wedstrijd.

Frankrijk de taal zuigt evenals de mentaliteit van die gasten maar je kan er wel lekker eten :smiley: [/B]

nederland verloor ook in 1988 de eerste wedstrijd en werd toch europees kampioen:D :stuck_out_tongue:

Denemarken - urugay. 2-1

De Feyenoorder “Thomasson” is dé man in Denemarken. 2x gescoord. 1x in de 45e minuut en 1x in de 83e.

De urugees, in de 47e…

Voetbal volg ik niet…ik vind het saai :rolleyes:

Argentinië wordt wereldkampioen…