Wisten jullie deze al: nieuwe dochter van cdfreaks > www.musicfreaks.net!

vbimport

Had hier nog niks gelezen over die site volgens mij!

Best goede site, maar nog niet helemaal actief. Natuurlijk wel de bekende “freaks-look”!

De oude bekende site www.gargoylezhangout.com is hier dus ondergebracht!
Complete top40 aanwezig (tenminste in de toekomst) en veel full albums (al wel aanwezig). Ook info over .wav/mp3/wma enz.

http://www.musicfreaks.net/

Staat toch echt al gelinkt op de mainpage…

Verrek! Op de mainpage? Hoe lang al? had ik dus nog niet eens gezien, je weet wel hoe dat gaat he > cdfreaks openen, effe news lezen en dan gelijk door naar forum! Niet goed opgelet dus!

Maar er zijn misschien meer mensen die de site nog niet hadden zien staan (of die gelijk naar “dutch general” gaan zonder mainpage)

Ik kijk niet eerst op de mainpage ik kijk eerst hier en dan nog eens naar de mainpage.

hier is het veel leuker dan die statische nieuwsfeitjes

Bij Musicfreaks komt binnekort de top 40, ik zal die uploaden. Er waren eerst wat problemen met Idive, wij (Salvador & ik) zijn nu bezig om de albumz over te zetten naar Wanadoo. Snelle server, misschien binnenkort een eigen ftp-server! Natuurlijk moet iedereen ook ff een berichtje plaatsen op het forum, het is nog niet zo vol als dat van cdfreaks! Over een paar weken zal heel de site werken.

Greetz,
RMX