Wiskunde B, zwaar klote

vbimport

Ik wou gewoon effe kwijt dat Wiskunde B
een kut vak is.
Ik heb een maand lang een curses wisB,
elke dag van 8:30 tot 16:00!!!

ik wordt helemaal gek.

ik kan geen x,y of wortel meer zien

Greetz Rottochopman a.k.a Cornholio ~!!~

Wiskunde (B) was op de ‘MAVO’ al een favoriet vak. Op de HAVO was het nog steeds een van mijn betere vakken. Op het VWO was het in het begin een schok omdat het dan toch echt in een keer veel moeilijker is (gemiddelde viel van 8,5 naar 6), maar ook daar ben ik met een 8 vanaf gekomen uiteindelijk…

Maar misschien een troost, ik snap wel waarom je er een hekel aan kunt hebben. Het ligt ook erg aan hoe je het uitgelegd wordt vind ik, de docent kan het aantrekkelijker maken of echt vervelend…

Da_Taxman

Rottochopman je hebt helemaal gelijk…

Twee weken geleden examen in dat kutvak gedaan, dat was zwaar klote!..

Clense the world of Maths B…

Ave…
PGN/iNERTiA

Absolutely mee eens, Wiskunde B echt SUPERKUT.
Zit nu in VWO4 en we gebruiken Moderne Wiskunde. Iemand ook dezelfde kutboeken??
Morgen dat fokking Wiskunde herkansen.

Football is coming home at the 2nd of July…

Wiskunde B ?? heb je ook A enzo?

Wiskunde B is meer Algebra geloof ik, meer analytisch dan Wiskunde A (Ja, die is er ook).

Wiskunde A is (wat ik me er van kan herinneren, heb dat maar een week of 4 volgehouden) Matrix rekenen en dergelijke, weet niet waar dat verder mee te vergelijken valt.

Wiskunde B heeft (of had misschien) ook ruimtelijk inzicht. Die ruimtelijke figuren (kubussen, piramides etc) waar je kruisende lijnen in moest zien of snijdende lijnen, uiterekenen wat het oppervlak was van snijdende vlakken en dergelijke…

Acha ja, dat Nederlands onderwijs ook he, en je dan maar afvragen waarom wij 'Domme ‘Ollanders’ genoemd worden door onze zuiderburen

Da_Taxman