Wish my girl luck; Ziek tijdens examens

vbimport

Heya peepz,

Hierzo ff wat extra aandacht voor mijn liefste girl :slight_smile:
Ze is vandaag opgenomen met een blinde darm ontstoking; dat appendixje hebben ze vandaag nog leeggehaald, en nu ligt ze daar voorlopig nog wel....

Mjah, het lot wil dat ze dinsdag een wiskunde examen moet maken en donderdag een tekenen examen.. ..dus bij deze wil ik haar ff good luck wensen; misschien dat ze donderdag nog haalt; dinsdag waarschijnlijk niet

Iemand dit eerder meegemaakt? Ziek tijdens je examens ? Mjah, je wenst t niemand toe lijkt me zo :wink:.

Allemaal suc6 tijdens je examens en aan mijn girl (die dit zeker ook gaat lezen :wink:) suc6 met beter worden, beterschap, en suc6 met je tweede of derde tijdvakken wiskunde en tekenen..

smiley-edit :wink:

Beterschap en succes met de examens!

zous toch op met je kut msn smileys…

btw goodluck to ya girl

Originally posted by bbrotherr
zous toch op met je kut msn smileys…

beetje genuanceerder mag ook wel hoor…

Maareuh wat gaat er gebeuren met de examens die ze niet kan maken omdat ze niet op school kan zijn? Moet ze dan een her doen?

Kan ze geen examen in het ziekenhuis doen?

iig, good luck…

Veel suc6 voor alle door examens geplaagde medefreakers en veel beterschap aan ‘je girl’.

idd ten eerste veel beterschap (en dan voor iedereen) success met jullie examens

beterschap met je vriendin en hoop dat ze weer snel exames mag maken :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]
Iemand dit eerder meegemaakt? Ziek tijdens je examens ? Mjah, je wenst t niemand toe lijkt me zo ;).

[/B]

ja en nee ben een keer tijdes mijn examen over mijn nek gegaan recht op mijn examen met nog 1 vraag te gaan :Z :Z :Z

Iedereen veel succes met de examens!! Zekers veel beterschap aan je girl.

Wens haar beterschap jp.
ik heb nou ook examens, dus ik wil haar sterkte wensen voor als zij ze moet maken.