Wish komt met gratis internet

vbimport

Wish komt met internet voor een vast tarief van 149 piek per maand… het mooie is dat geld niet alleen voor internet maar ook gewoon bellen !! vet koel !!

-=· The Undertaker ·=-

das mooi kan ik ook mijn tante in new zealand ook lekker verwenen met een lange telefoon gesprek

maar goed 149,- kabel kost mij nu 74,- + 25,-per maand aan de KPN dan komen er nog ongeveer 15 gulden aan gespekskosten per maand.

Totaal: 114,- per maand ik ben er dus goedkoper uit zonder Wish.

wel leuk als je op de platteland woont en geen kabel hebt en vaak de mensen om je heen op moet gaan bellen omdat je je zo afgesloten voelt.

BaDtObONE

als het dan ook maar snel is ander heb je er ook nog niks aan

dus als ik het goed begrijp betekent gratis 149 piek???
jaja
gratis = o pieken!!! dacht ik
kijk maar op: http://www.wish.net/info/wishinfo/flat_fee.htm
zal het misschien een stuk duidelijker maken

delirium

Hier wordt ik nu schijt ziek van, al die mooie beloften. Als je ze vraagt hoelang het nog duurt voordat ze met ‘flat rate’ komen dan denken ze dat ze nog dit jaar beginnen of in het geval van de KPN weten ze het nog helemaal niet!!!

Als je bijvoorbeeld op de site van de KPN rond kijkt dan kom je bij ISDN de mogelijkheid tegen om zoals zij dat noemen 'ISDN Always Online’te nemen. Dus als je het leest dan denk je wauuuw net iets voor mij, verkeerd dus, want als je een e-mailtje naar ze stuurt dan krijg je dood leuk als antwoord dat ze dit niet aanbieden op dit moment en dat ze ook niet weten wanneer ze dit gaan doen!!!
Ben ik nou gek of hoe zit dat, je hebt het dus echt te maken met lekkermakerjes waar je niks aan hebt.

Kortom maar weer afwachten…

ja en heel nederland lig nog eens 2 keer zo veel telefoonlijnen dan er nu worden gebruikt!!!
sluit die aan dan gaat het internet hier ook een stuk sneller dan is het hier net zoals in america daar is alles ook een stuk sneller AT&T is stukken beter dan KPN
KPN sux gewoon!!!

(nederland is het land met de meeste internetters, in verhouding natuurlijk wij surfen dus meer als america nou gooi die extra telefoonlijnen er dan bij)