Wish info...?

vbimport

Moet dus van mijn ouders een ISDN verbinding nemen en de rekening zelf gaan betalen maar ja dan heb ik dus wel een hoge rekening.

Aangezien Wish 2 gratis uren per dag aanbied (tegen betaling van 70 piek per maand) dacht ik dat dat misschien wel een oplossing zou zijn (bespaard iedergeval 2 uur) alleen nu zit ik met een aantal vragen nl:

• Kan ik Dual ISDN gebruiken?
  • Hoe is de snelheid daar?
  • Zijn er nog poorten geblokt (met andere woorden kan ik nog wel multi player games spelen)
  • Wordt je na de 2 uur gewoon eraf gekickt?
  • Eum… jouw evaring.

Verder over ISDN:

• Je ping bij een spel als Halflife TFC (of een andere game) met 1 connectie en 2 connecties
  • Tja…

Denk dat je ouders bedoelen met een ISDN verbinding nemen dat ze zelf ook een lijn ter beschikking hebben om te bellen en gebeld te worden lijkt je nie?! :wink:

ISDN wel vet beter! Vet sneller als analoog; haal snellere dl’s ermee! :smiley:
Ping zal ook wel wat hoger liggen lijkt mij! Maar je kan beter gewoon een T1 verbinding nemen! :stuck_out_tongue:

Ter info: Wish Click en Dail…

• Je kunt met dit abbo maar 1 ISDN-lijn gebruiken, een 2e lijntje wordt niet geaccepteerd!

• De snelheid met wish is goed (eigen ervaring) en redelijk constant. Alleen tussen 08.00 en 10.00 / 19.00 en 20.30 zit er soms de slob wel erin (zoals bij de meeste providers)

• Je word er na 2 uur niet eraf gekicked, maar de telefoonkosten zijn dan wel voor jou!

• Je kunt gewoon multi-player games spelen via WISH. Of ze poorten geblocked hebben weel ik niet.

Mijn ervaring met WISH is dus positief. Heb verschillende provs geprobeerd (TMFWEB, ZONNET, 12MOVE, PLANET, WO, MYWEB) en vind persoonlijk dat WISH de betere provider is.

ps. Het bedrijf waar ik werk heeft WISH zelf aangesloten op het glasvezelnet. We hebben met WISH gewoon goede ervaringen opgedaan…

:cool: Lathieza :cool:

wish is goed

heb niets te klagen

na de 2 uur word je verbinding verbroken
en dan kan je die dag niet meer inbellen met die account

btw … je kant toch ook gewoon analoog nemen
en dan doorschakelen naar mobiel?
als er perse een isdn moet komen?

aanschaf van isdn is ook nie goedkoop

abo is duurder ,
maar de verbinding is wel sneller

grtz CF

ik wil dus gewoon online blijven na die 2 uur, maar crackfire zegt dat je er afgekickt wordt en Lathieza zegt van niet… euhm…

Maar het gaat mij er om dat ik dadelijk niet een war zit te spelen en dan in ene keer er afgekickt wordt omdat de 2 uur om zijn.

En de koste valt wel mee, als je iedere dag 3 uur online bent ('s avonds) kost het 200 piek per maand inc. abo

ik word gekikt na 2 uur

Je belt in via een carrier select geloof ik met Cish C&D.
Als de tijd voorbij is dan wordt je als het goed is gekickt en kun je eventueel inbellen met het normale (gratis) abonnement tegen normale telefoonkosten.

Er is een heel forum over dit soort dingen http://forum.nielsonline.com

Heb daar een tijdje rondgehangen, maar het zijn een beetje zielige zeurpieten daar, maar ja… :wink:

Waarom 70 piek betalen als je voor 89 piek onbeperkt kan internetten via @Home, of is bij jullie ( nog ) geen kabel ? kan ook natuurlijk. Anders is het " het " overwegen wel waard.

mzzl mrDJ
PSX-HOME

Originally posted by mrDJ
[B]Waarom 70 piek betalen als je voor 89 piek onbeperkt kan internetten via @Home, of is bij jullie ( nog ) geen kabel ? kan ook natuurlijk. Anders is het " het " overwegen wel waard.

mzzl mrDJ
PSX-HOME

[/B]

Juist ja. Denk je anders dat ik geen kabel had genomen (btw kabel is ook niet alles, voor al niet in Nederland)

kabel is niet alles, maar of je er nou een uur overdoet of 5 min. je kunt hem de hele dag aan laten staan. Dus…

Kabel in Nederland is redelijk. Vooral UPC / Chello bezorgd het een slechte naam. Langzaamste netwerk, maar wel in een redelijk groot gebied leverbaar. Duurt ook soms wel lang voodat je het krijgt. Beloofde het, pas na 9 maanden kwam het. Maar daarna heb je ook wel wat.

Kunt lekker veel downen, ligt aan de grootte van je Hd, ik had 3 weken gelden nog 15 Gb vrij en nu nog maar 5 GB, en meestal ook snel.

Ik zou die 2 uur wel nemen als ik jou was. Scheelt een dot geld, maar blijf er niet te lang opzitten, dan kost je dat een hoop geld.

Die tikken buiten die 2 uur zijn toch ook nog een stuk duurder dan de “normale” KNP tikken?

suc6 ermee