Wireless router adapter vraagje

vbimport

Bij mijn vriendin thuis hebben ze draadloos internet.
Nou hebben ze daar een tijdje geleden blikseminslag gehad, en een aantal apparaten hebben een opdonder gehad.
Nou heb ik die router mee naar huis genomen om te kijken of het nog te maken is.
Volgens mij is alleen de adapter kapot. Weet iemand waar je een nieuwe adapter kan kopen voor dit apparaat?
Het is een Belkin deze dus.

Waarschijnlijk kan de electronicaboer (of zelfs de Media markt) je hier wel aan helpen. Kijk eventjes op die adapter welk voltage en amperage je nog hebt (hoger voltage mag niet, amperage wel!) en ga op zoek naar een adapter met gelijke specificaties. Controleer meteen de polariteit. Meestal is de binnenkant van de plug de plus en de buitenkant de min, maar dat is geen verplichting (een verkeerde polariteit kan een apparat prima naar z’n einde helpen, dus controleer het goed). Desnoods neem je je oude adapter mee naar de winkel.

Kom je er niet uit, zet dan evt ff een foto oid van de bestickering van die adapter online… dan kunnen we je vast verder helpen :wink:

Ik heb de adaptor ook kapot gehad en heb een nieuwe besteld bij de kijkshop
Werkt prima.
Zie: http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog_name=MainCatalog&world=&category_name=&subcategory=&product_id=34660&variant_id=34660
Zitten alle soorten stekkers bij alleen opletten op de plus en de min dat je de adaptor op de juiste spanning instelt (Waarschijnlijk 5 volt).
Succes