WINZIP self-extractor [foutmelding]

vbimport

Ik heb een WINZIP self-extracting file gemaakt van een .zip bestand, maar als hij klaar is geeft hij een melding.

De fout zit denk ik (weet wel zeker) in het volgende dat ik in moet vullen ,maar ik weet niet wat ik daar in moet vullen.
Er staat:

“Command to issue when unzip operation completes”

Daar moet ik iets invullen. Doe je dat verkeerd dan laat hij alle uitgepakte bestand in een temp dir. staan en dat is niet de bedoeling

Op einde geeft winzip dan de fout:

“Error 0 running command . est.exe”

Weet iemand wat ik daar in moet vullen om het te laten werken?

Nog nooit van gehoord.
Gebruik gewoon WinRAR! Die roeleert toch vetter! :wink:

Als ik zo’n bestandje aanmaakte vroeger dan gaf ik de dir op waar het heen moest en dat deed hij dan netjes. Maar ik gebruik nu WinRAR en dat Rulez!

kan je met winrar dan ook een self-extractor maken?
die niet vraagt waar je mot installen en niet vraagt om te overschrijven??

zou mooi zijn

WINace roeleert RAR en ZIP

WinRAR doet alles dus ik zou zo snel mogelijk overstappen, maar waarvoor zou je zo’n exe maken want dat schiet toch niet op en iedereen heeft tegenwoordig een unpack prog! :slight_smile:

Maar met WinRAR kan het natuurlijk ook!

Met WinRAR kan je selfXtracting files maken, in rar of zip formaat! Met RAR kan je ook aangeven dat je bv een file van 15mb in 15 stukjes wilt hakken zodat het makkelijker is om op Inet te pleuren om maar een vb te geven! :wink:

Het gaat hierom:

Het MOET een .exe zijn en hij moet NIET vragen waar hij moet installen. (dat ik van te voren bepaald)

En WINZIP SE is de enige die dat kan, maar die geeft error 0 running command …

ok hij doet het al. Foutje van mij
Sorry

hehe! Ok dude!
Maar WinRAR roeleert vetter hoor! :stuck_out_tongue:

Yep die ruled beter ja! :slight_smile:

Gooi dat ding in je prullenbak en install WinRAR! :slight_smile:

Originally posted by ZeroCool-NL
[B]Yep die ruled beter ja! :slight_smile:

Gooi dat ding in je prullenbak en install WinRAR! :slight_smile: [/B]

Prullenbak?! Shift+del!!! :wink:

Voor elke job is een tool, kies gewoon degene die je het fijnst vindt!! :stuck_out_tongue:

jaja,

Ik weet wel dat winrar beter is dan winzip, maar bij winrar moet de gene die het bestandje ontvangt zeggen waar hij hem uitgepakt wil hebben. E dat is niet de bedoeling.

Winzip SE geeft de mogelijkheid om te zorgen dat de ontvanger alleen maar op OK hoeft te klikken om te zeggen dat het voorbij is. (makkelijk dus oh ja en zeer gevaarlijk)