WinXP Pro

Ik heb zojuist WinXP Pro vanaf KaZaA gedownd, een versie van 500,334 mb

Ik heb er ook en soort van handleiding bij, er staat en serial in, en iets dat ik moet veranderen in het registeren nadat ik het geinstalled heb.

Nu vroeg ik me af of het zegmaar wel verstandig is deze te installen, ik bedoel dus, zou het een betrouwbare versie zijn?

Heeft misschien iemand van jullie het al gedaan en draait het goed?

Denken jullie dat het goed zal werken of heb ik een kut versie en klopt de handleiding niet?

Ik ben een student en heb zodoende geen geld voor een legale versie, dus andere opties om er aan te geraken zijn ook welkom.

MvG Lennart

Ik geloof dat mijn versie ook ongeveer die grootte is!
Persoonlijk zou ik het gewoon doen, maar ja, als het nie werkt zit jij met de probs. Denk overigens nie dat het problemen zal opleveren! En anders ben je hier van harte welkom! :slight_smile:

Originally posted by lmg
Hier kan je de XP NL downloaden zonder activeringscode of timebomb.

whahaha net goed het is password protected niet dat ik het de mensen niet gun maar wat jij doet Img is pubstealing (en dan nog wel van een team).
Dus hoop ik dat een lid bent van het team en anders hoop ik dat je schurft aan je ballen krijgt en hele kort armpjes

Beste Wookie,

Denk je wel dat het zegmaar klopt dat je alleen maar een serial moet invullen en een enkele handeling in het register moet uitvoeren.

Het lijkt me zo weinig, zeker als je hoort dat het zo goed beveiligd is.

MvG
Lennart

Originally posted by RaSta
…anders hoop ik dat je schurft aan je ballen krijgt en hele kort armpjes
:smiley: :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Originally posted by TheHolyOne
Het lijkt me zo weinig, zeker als je hoort dat het zo goed beveiligd is.

Tja, ik had ook meer van de beveiliging verwacht. Zelf draai ik een versie die al pre-patched was dus hoefde alleen de key in te voeren, niks in ut reg kloten dus! :stuck_out_tongue: