WinXP + OpenGL?

Ik heb mijn harde schijf weer eens onderworpen aan een grote schoonmaak. WinXP er weer op, installatie van ASUS win2000 drivers: computer slaat af bij starten van XP :confused:. NVIDIA drivers: werkt, alleen als ik quake 3 of return to castle wolfenstein draai geeft ie aan dat opengl niet is geladen!:confused: :confused: Wat doe ik hiertegen??:confused:

BVD
ZKHbaldo

Edit:

Misschien van belang: ASUS V7100 Pro 64 MB

Deze kan wel gesloten worden, het probleem was:
Quake 3 (pr 1.30) had ik al geinstalleerd en stond standaard op 12801024, alleen mijn monitor stond ingesteld als plug & play, kortom max 1024768. Drivers van mijn monitor geinstalleerd, zodat ik gewoon 1280*1024 kan kiezen, en toen weer gedraaid: werkt nu prima!:smiley:

ZKHbaldo

Dan heb ik hier toch de Windows XP Driver http://www.asuscom.de/de/support/techmain/FAQ/index.htm voor je tevens vinden jullie hier de laatste nieuwe bios versies van Asus moederborden .

:smiley:

Bedankt, zal ze es een keer proberen, maar momenteel bevallen de NVIDIA drivers prima. Op www.asus.com had ik deze nog niet gezien, maar NVIDIA heeft al een tijdje de 21.83, dit zijn de 21.81 drivers, en de bios updates heb ik niet nodig, mijn MSI KT266 Pro plank voldoet prima :smiley:

ZKHbaldo