WinXP NL

vbimport

Wisten jullie dat ik die al lekker op me pc heb draaien :wink:

Ziet er wel leuk uit. Werkt lekker snel en is uiteraard hetzelfde als XP EN/US.

Greetz,
eMiNeM

wist je dat ik die ook wel zou willen hebben! :frowning:

uhmpf, heb um naar binnen getrokken maar bleek de 25xx te zijn :frowning:

als ut de 2600 versie is, zou je die dan niet kunnen uppen naar m’n FTP-er, dan kan deze weer verdeeld worden onder andere? :slight_smile:

Like that plan! :smiley:

Ik heb ook nog plek op mijn FTP :wink:

Waar kan ik zien welke versie het is? Volgens mij is er toch alleen maar een final nederlandse versie of zit ik er nu naast?

Het werkt echt lekker snel, maar dat wist ik al van eerdere releases.

PM me maar me je pub info en ik kijk wel effe… misschien dat ik zelf wel wat vind, en stuur in dat geval jullie een pm.

laterz,
eMiNeM

Originally posted by eMiNeM
[B]Waar kan ik zien welke versie het is? Volgens mij is er toch alleen maar een final nederlandse versie of zit ik er nu naast?

Het werkt echt lekker snel, maar dat wist ik al van eerdere releases.

PM me maar me je pub info en ik kijk wel effe… misschien dat ik zelf wel wat vind, en stuur in dat geval jullie een pm.

laterz,
eMiNeM [/B]

Als je in de verkenner naar help gaat en dan naar info zie je het versie nummer.
Ik heb je een PM gestuurd maar je box was vol.
Groetjes

Prima idee Soulshower als je hebt mail dan effe.
En uiteraard iedereen die hem al heeft op een ftp.

Box is nu weer leeg :wink:

Lijkt me duidelijk toch ? Final Version :smiley:

Hij is binnen ga gelijk installen (na het bakken) dus bij deze nogmaals hartelijk bedankt. :slight_smile:

Groetjes

Originally posted by Night Hawk
[B]Hij is binnen ga gelijk installen (na het bakken) dus bij deze nogmaals hartelijk bedankt. :slight_smile:

Groetjes [/B]

hey you, alles zullen we eerlijk delen toch :slight_smile: ik pm je even eMiNeM :slight_smile:

Jongens mag ik hem ook
ppppllllleeeeaaaaasssseeee

Ik wil die ook wel hebben… heb nu een CloneCD image maar of die goed werkt weet ik niet (CCD doet hier nogal eens vaagggg)…

als ik um binnen mag krijgen, dan deel ik um graag :slight_smile:

ik gebruik overigens CloneCD v3.0.6.1 nog steeds (en CDRWIN 4.0a) al zijn er nieuwere versies (ook Nero is met nieuw stuff gekomen) vaak zitten daar wat betere protecties in, vooralsnog blijft ik lekker de “oude” versies gebruiken, “why change a winning team” agum :smiley:

Heeft iemand em online staan ergens? (FTP ofzo?)
Ja, ook hier interesse ja! :slight_smile:

Ik heb 'm ook al, nederlands en engels, officieel via microsoft volume licensing, heb alleen een installatie code nodig… heeft iemand die?? thnx…

Kijk in je PM :smiley:

Laat het mij ook effe weten als het zo ver is jongelui! :slight_smile:

Hm, dit mag dus wel. Maar als ik op IRC bij CDFreaks naar een dealer voor Hit Explosion vraag krijg ik te horen dat dat een illegale topic is en dat ik mn mond moet houden. Op IRC nog wel! Vaag hoor.

Originally posted by the_Matrix
Hm, dit mag dus wel. Maar als ik op IRC bij CDFreaks naar een dealer voor Hit Explosion vraag krijg ik te horen dat dat een illegale topic is en dat ik mn mond moet houden. Op IRC nog wel! Vaag hoor.

een kindermond is gauw gevuld :slight_smile:

't is nu nog “cool” deze te hebben , over 10 dagen ook niet meer…