WinXP + "Log Off"

vbimport

Hallo, ik heb een vaag probleem(pje), Ik heb (waarom geen idee) in windows xp op log off gedrukt en dus niet change user, ik kom in zo’n lichtblauw schermpje te zitten met in het midden Windows XP en zo’n raampje… MAar hoe kom ik hier weer uit? rebooten helpt niet, safe mode werkt ook niet, ik heb op alle toetsen(combinaties) waarvan ik dacht dat die wel eens nut zouden kunnen hebben gedrukt, maar niks gebeurt, ik kan de muis wel bewegen maar hij reageert niet meer op klikken… beetje vaag dus, weet iemand hoe je hier weer uit komt? Help:confused:

ZKHbaldo

Je moet op het icoontje klikken mijn icoontje is een gitaar en daar staat mijn naam bij.Je curser veranderd van pijl naar handje als je er over heen gaat.En onder Windows Xp staat To begin,click your user name of niet ?

Ja… dat is als je Change User doet, maar ik heb dus gewoon Log Off gedaan, als dat ik beeld kwam wist ik het ook wel, ik zal es even een jpg’tje maen met hoe het er ongeveer uitziet…
http://members.home.nl/baldo/zo_ongeveer.rar
kon niet omzetten in jpg, dan maar een bmp’tje ge-rar’d. Neem aub de moeite het te openen, want het is een beetje vaag…

PS. Let niet op mijn prachtige tekening van windows xp, maar op die plek staat gewoon het logootje, de rest met die strepen en kleurverschillen klopt.

ZKHbaldo

Als ik naar Log Of ga krijg ik het screen te zien zoals ik in mijn vorige replay schreef.Ik heb naar dat fotootje gekeken heb dit nog nooit gezien misschien dat iemand anders dit wel eens gezien heeft. .
Dit is zeer vaag.

Ziet dat WinXP er echt zo uit bij jou?! Of zo getekend?!
Weet nog wel dat toen ik 2505 draaide dat de logoff anders was als nu in de fin. Was toen gewoon kaal uitloggen zonder wat dan ook, nu heeft het dezelfde achtergrond als die van jou alleen dan echt Windows XP logo erop!
Daarna gaat de pc gewoon uit…

"PS. Let niet op mijn prachtige tekening van windows xp, maar op die plek staat gewoon het logootje, de rest met die strepen en kleurverschillen klopt. "

Wou dat het er zo uitzag :smiley: Al die blije kleuren :). Maar dat doet er nu niet toe, ik kreeg dat scherm (deze heb ik even zelf in windows 95 getekend…) met een echt windows logootje! :wink: maar toen gebeurde er niks! Helemaal niets… Ik dacht, ach het is een OS van M$, zal wel vast zitten ofzo, ik rebooten, krijg hetzelfde scherm weer… Hmm… spanning van PC af… wou nog wel es helpen bij het vastlopen van PC bij opstarten van win95… rebooten… hetzelfde scherm. Safe Mode: Hetzelfde schermpje… alleen 640x480… En ik kan om mijn keyboard rammen en op mijn muisknoppen beuken, wat ik ook doe, het scherm blijft… Beetje irritant dus… Ik wacht nog wel even tot het weekend dan fotmat ik het schijfje wel weer eens, is misschien al wel meer dan een maand geleden :p. Maar goed, wie nog tips of opmerkingen/oplossingen heeft mag ze gerust posten :slight_smile:

ZKHbaldo

Misschien van belang: ik heb
Start->Turn Off->Log Off (als er nu een keuze komt van of je van user wilt wisselen, dit heb ik niet gekozen, weet niet precies meer wat er allemaal stond)

Wat jij zegt, als het echt nie lukt dan zal een format de laatste oplossing moeten zijn. Maar eerst kan je nog proberen ff de XP cd d’r in en dan starten en kiezen dat je de installatie wilt repareren! Misschien dat dat een uitkomst kan bieden! :cool:

Ik vermoed het niet, maar je weet maar nooit natuurlijk, ik heb mezelf uitgelogd en dan zou ik na de installatie weer gewoon ingelogd moeten zijn? Ach heb toch niks op de partitie staan behalve wat prog’s en windows xp, veel meer tijd neemt het toch niet in beslag, en als dat van dat repareren niet werkt zelfs veel minder (duurt al zo lang op een 450 :)) Nog bedankt voor jullie replies, ookal heeft het niet kunnen baten!

ZKHbaldo