WinXP en print probs

vbimport

Iemand die een oplossing of suggestie voor dit probleem heeft:

Sinds een paar weken draai ik WinXP zonder al te veel problemen maar vandaga loopt ineens elke keer de complete PC vast (kan niet eens de muis bewegen) als ik iets wil printen vanuit Internet Explorer. Offline printen gaat wel soms maar ligt eraan welke pagina ik print. Als ik een standaard HTML print dan gaat het goed maar net wou ik bijvoorbeeld iets printen van www.9292ov.nl (routeplanner) en elke keer de lock-up. Ik had hier voorheen geen last van.

Sindsdien heb ik wel Apache webserver geïnstalleerd en PHP maar als ik die uitzet blijft het probleem. Ik denk ook niet dat dit een probleem mag zijn…

Iemand?

Beste Pr!ntFre@k,

ik weet nie wat voor printer jij bezit, maar als ik bij bv HP kijk, dan zie ik daar dat ze al hier en daar XP drivers aanbieden.
Ik weet natuurlijk ook niet of jij al van dit soort drivers gebruikt ofdat jij de XP drivers gebruikt dus daarom verwijs ik je naar de site v/d fabrikant van jou printer om daar de nwste drivers te halen! (tis simpel, maar je moet er maar net aan denken!) :wink:

Ja ik zal eens kijken. Ik heb er niet aan gedacht omdat het voorheen wel zonder enig probleem werkte… Ik heb een Canon S400.

Je kunt het altijd proberen hè! :wink: