WinXp en Nero!

Kan iemand mij vertellen welke versie van nero op WinXp draait, eventueel ook welke CloneCd en CdrWin.
Ook heb ik gehoord dat je iets moet uitzetten alvorens deze programma’s goed te kunnen draaien, weet iemand hier meer vanaf, vast bedankt guys!

vage vraag…

al eens rondgespookt op ahead , elby en gouwe havik ?

volgens mij ALLE versies , zolang je maar ASPI voor XP installeert.

maar pak gewoon de laatste van een of ander bord weg , of gamecopy world , of fosi , etc

het enige wat je soms uit moet zetten is de auto insert notification bij mijn weten.

meer info via www.google.com

'K ben nog geen 1 versie van Nero tegengekomen die probs opleverde met XP! :wink:

En speciaal ASPI installeren hoeft geeneens geloof ik (bij mijn iig niet) want bij de installatie van Nero wordt dat ook geinstalleerd.

Ik moet de eerste versie met trubbels nog tegenkomen. CloneCD loopt ook as smooth as a baby’s bottom. :cool:

Originally posted by Azrael
En speciaal ASPI installeren hoeft geeneens geloof ik (bij mijn iig niet) want bij de installatie van Nero wordt dat ook

Klopt, Nero (en ook CCD) installeren hun eigen ASPI.

DirectCD 5.02b met update voor XP werkt niet meer als je Nero installeert. Ook als je Nero weer verwijdert werkt DirectCD niet meer. Er wordt kennelijk een systeembestandje geinstalleerd die er niet wordt afgehaald bij de uninstallatie.

Dank je wel voor jullie reacties heren, ik had namelijk gehoord dat er problemen waren met nero en xp, thanks again!

Over je eerste post nog ff: ik denk dat je een keer op CD Freaks hebt gelezen over het sneller laten starten van Nero? Door in Xp de IMAPI engine uit te zetten die wordt gebruikt voor het branden onder XP werkt Nero (en andere programma’s?) een stuk sneller. De rest kun je hier lezen.

Originally posted by G@M3FR3@K
Over je eerste post nog ff: ik denk dat je een keer op CD Freaks hebt gelezen over het sneller laten starten van Nero? Door in Xp de IMAPI engine uit te zetten die wordt gebruikt voor het branden onder XP werkt Nero (en andere programma’s?) een stuk sneller. De rest kun je hier lezen.

verrek , da wist ik nie eens :slight_smile:

gelijk geprobeerd en suc6 vol verlopen

wij danken u!

Nou,

dan heb ik n vraagie

Ik heb dus Nero 5.5 NL full cd geprobeerd erop te zetten
bij setup komt ie met de vraag:
selecteer welke gebruikers mogen branden…

maar daar staan dus geen gebruikers bij !
in administrator inloggen zelfde
alleen cancel is dan nog mogelijk<

help:(

je moet effe een GROEP maken denk ik

maak gewoon een extra administrator groep aan of zo.

en anders set de compatibility mode van de setup.exe naar win98

Misschien is dit de oplossing.

nee,

ik heb maar de laatste nero install gedraaid met serial
en die doet het wel goed
tja…