WinMX servers

vbimport

ik heb al een tijdje WinMX en ik wilde eens een aantal nieuwe servers aan mijn lijstje toevoegen om meer nummers te kunnen downloaden maar op de een of andere manier lukt dat niet.
Ik heb al een paar keer op find servers -> Synchronize with online server database & advanced database. ook heb ik ze allemaal op connect gezet.
het lijkt alsof ze wel bezig zijn met het online komen maar misschien zitten die aangebode servers al vol ofzo. heeft iemand een idee hoe ik toch servers die werken kan toevoegen aan mijn lijstje? misschien servers die ik bij “add server” erbij kan zetten…

alvast bedankt :wink:

Download de laatste Napigator. Zodra je die opent
laat die een hele serie met servers zien. Deze servers
kan je in WinmX importeren. Afgelopen zaterdag
had ik meer dan 41.000 users, lijkt me voldoende.

En waar download ik Napigator???

kijk ff op www.museekster.com bij winmx heel handig

bedankt voor jullie hulp maar ik zat dat te lezen en dat is toch een programmatje voor napster of zie ik dat fout?

ook vind ik het wel raar dat WinMX niet op die survers komt, en Napigator wel

heeft iemand een antwoord op een van deze vragen :confused:

ik snap je vraag niet helemaal maar winmx logt in op alle servers van napster omdat napster niet maar op een te gleijk kan inloggen maar wat je echt wilt weten snap ik niet echt

Originally posted by AlfredHier
[B]bedankt voor jullie hulp maar ik zat dat te lezen en dat is toch een programmatje voor napster of zie ik dat fout?

ook vind ik het wel raar dat WinMX niet op die survers komt, en Napigator wel

heeft iemand een antwoord op een van deze vragen :confused: [/B]

napigator is net zoals winmx een napster alternatief jah… ik heb hm zelf nog niet geprobeerd.

in napigator en winmx zullen wel niet dezelfde servers staan… misschien dat je die van napigator kan jatten en in winmx kan zetten

misschien dat iemand hier wat servers kan posten?

hallo het is al gezegd de napigator lijst kan je in winmx zetten maar dan moet je wel ff naar www.museekster.com gaan want daar staat het filetje wat je moet downloaden maar winmx is niet echt super je kan beter kazaa gebruiken want die hebben gemidelt 30.000 gebruikers en met winmx kan je wel alle servers inloggen maar de meeste servers accepteren geen mensen die via een napster cloon inloggen omdat die mensen geen files sharen dus dat er dan alleen gejat word daarom kan je meestal maar bij 3 servers inloggen met winmx…

zet dees erin
[Nederlandnap] 213.93.23.208:8888
servertype: OPENNAP038

:slight_smile: