WinME/Dos dual boot

vbimport

ik weet dat er een site is waar word omschreven dit te realiseren, alleen ben ik de url kwijt, wil dus kunnen “switchen” tussen Dos en WinME (bij het opstarten) normaal is deze optie uit.

Geef me je email en ik zal je het programmaatje even sturen.

Greetz,
Billy

ckoelewijn@hotmail.com

Originally posted by Loek2001x
ik weet dat er een site is waar word omschreven dit te realiseren, alleen ben ik de url kwijt, wil dus kunnen “switchen” tussen Dos en WinME (bij het opstarten) normaal is deze optie uit.

Je moet wel dos hebben geinstalleerd aangezien win me zonder dos werkt!

Bedoel je deze patch niet. Ik weet het niet zeker maar kijk maar wat je ermee doe!!

Real.DOS-Mode.Patch.for.Windows.Millennium

ja precies das de goede, alleen dan de nederlandse versie :slight_smile:

bedankt billythekid2

me mail : loek@chello.nl

Originally posted by Sorcerer
[B]

Je moet wel dos hebben geinstalleerd aangezien win me zonder dos werkt! [/B]

WinME werkt wél met DOS hoor, alleen zie je het niet!! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

WinME werkt wél met DOS hoor, alleen zie je het niet!! :stuck_out_tongue:

WinME gebruikt een uitgeklede versie van dos!
Als je alle dos functies wil hebben moet je een echte dos release installeren!

Windows ME is (net als W95 / 98) niet meer dan een grafische schil bovenop DOS (versie 7). Om ons (jullie !?) te misleiden (en dat is blijkbaar gelukt !!!) hebben ze de feature van het direct naar DOS booten een beetje verstopt…

:slight_smile: Eric

Originally posted by Sorcerer
WinME gebruikt een uitgeklede versie van dos!
Als je alle dos functies wil hebben moet je een echte dos release installeren!

Misschien uitgekleed, maar dan blijft ut toch DOS in mijn ogen. (als je je girl uitkleed is het toch ook nog steeds je girl?! :confused: )

Misschien uitgekleed, maar dan blijft ut toch DOS in mijn ogen. (als je je girl uitkleed is het toch ook nog steeds je girl?! :confused: )

Hou uwe ME geef die girl maar :stuck_out_tongue:

Ja, ok het is dus maar alleen met de belangrijkste dingen!

Probeer maar eens de commands attrib of label te gebruiken, dat gaat je nog tegen vallen!

What the FUCK hebben girls met dos te maken! Als ik bij dos aan vrouwen denk komt dat in de buurt van je oma!

Heel veel Doscommando’s, die in nieuwere versie’s windows ontbreken, en die je dan leent uit bv DOS6 werken gewoon niet, ook niet als je ze met setver aanpast; probeer maar eens tree uit te voeren.