Winkelen, kan het leuker?

vbimport

Iedereen kent het wel, mannen die met hun vrouw mee moeten winkelen. Meestal leidt het tot irritaties aan beide kanten.

Er moet toch een manier zijn waarop winkelen ook voor mannen leuk gemaakt kan worden? De toekomst ligt in de technologie, ligt daar ook de oplossing voor dit probleem?

Leek mij wel een interessante vraag, iemand ideeën?

http://games.fok.nl/column/259033/1/1/100/de-wachtende-doelgroep.html

Zeer goede column! Doet mij denken aan sommige computerspelletjes waarbij het laden van de levels zolang duurde dat je tijdens het laden een mini-game kon spelen. We wachten veel te lang inderdaad, daar mag wel eens wat aan gedaan worden.

Ik denk dat het beste voorbeeld van ‘vermaak’ tijdens het winkelen de grote zitstoelen zijn die bij sommige pashokjes staan voor de meegesleurde partij. :bigsmile:

[QUOTE=BussyB;2523696]Zeer goede column![/quote] Dank je. Is al weer vier jaar geleden :slight_smile:

Doet mij denken aan sommige computerspelletjes waarbij het laden van de levels zolang duurde dat je tijdens het laden een mini-game kon spelen. We wachten veel te lang inderdaad, daar mag wel eens wat aan gedaan worden.
Er zijn een paar (Namco) games die daar wat aan doen. Zo kun je bij Ridge Racer 6 een potje pacman spelen.

Ik denk dat het beste voorbeeld van ‘vermaak’ tijdens het winkelen de grote zitstoelen zijn die bij sommige pashokjes staan voor de meegesleurde partij.
Die winkels boeren idd heel goed.

Ik vind dit nog de beste oplossing:

:smiley: