Windowz 2000

vbimport

I saw a list from a certain person and it included MS Windows 2000 PROFESSIONAL

Does anyone know if there is such a
version finished or is it probably
a beta?

I saw this list in The Netherlands (I'm dutch)
Does anyone know if there is such a version
in circulation in Holland?

Thanx in advance,
Djewst

There is no final version available yet of
w2k. If he has it, it is beta!

Piracy.NU

sorry to disapoint ya piracy but there is…
Only how the f*ck do you copy it??

grtz,

Sies

Sies, where can I buy it ? All my offical Microsoft dealers don’t have it. According to my contactperson at Microsoft in Holland there is only a beta version available.

Check also this url: http://www.microsoft.com/windows/professional/

Piracy.NU

Thanx Sies, this is what I
wanted to know. I’ll contact
the person and ask how he copied
it. I’ll let you know.

Djewst

There is DEFINATELY NO retail version of
Microsoft Windows 2000.
Microsoft is still beta testing it and the
latest professional version is Release Candidate 2 (build 2128).
This is a BETA version that expires after
a certain date. I know because i have it.

Zorry, ik ben Hollands en trots daarop, en ik heb geen tijd om alles te gaan vertalen.
Ik heb dit bericht van www.planet.nl

Windows 2000 bijna klaar

BetaNews bericht dat Microsoft hard werkt om de derde ‘geschikt om uit tebrengen’ versie van Windows 2000 af te ronden. Deze Release Candidate 3 verschilt waarschijnlijk niet veel van de onlangs uitgebrachte Release
Candidate 2. BetaNews denkt dat het vooral kleine verbeteringen zullen zijn en dat de RC3 meer stuurprogramma’s bevat. Aardig is het overzicht dat BetaNews geeft over de afronding - naar verwachting zal Microsoft na 10 oktober geen meldingen van problemen meer accepteren en aan de definitieve versie gaan bouwen.
Greetz…

Windows 2000 is nu alleen nog als testversie te krijgen (kopen dus) bij micro$sux (microsoft) ergens op www.microsoft.com staat nadere info.
maar ja, bijna iedereen heeft die testversie al, en staan dus ook op cd’s.
Windows 2000 (of windows NT 5 ) zal in de toekomst vooral in bedrijven gebruikt gaan worden, en Windows Milennium (de opvolger van Windows98) zal verschijnen voor de thuisgebruikers. De testversie van Milennium begint nu overal op te duiken, zowel als rip of complete cd.

Ik heb net ffe de homepage van microsoft nagekeken en daar staat als je er binnenkomt al een ad voor windows 2000 server edition Beta 3 Maar over windows milennium staat niets vermeld, alhoewel ik hem al een paar weekjes op m’n hd heb staan

dat bedoel ik nou…

grtz,

Sies

Alleen jammer dat het een BETA is.

Piracy.NU

De Windows Millenium die in de rondte gaat is waarschijnlijk de build 2348…check maar eens www.isonews.com