Windows98 problem

vbimport

Ik heb een probleempje met win 98. Kan nergens m'n passwords instellen, word ook niet om gevragen bij het opstarten. Heb al vanalles geprobeerd, maar het tabblaadje bij beveiliging (configuratiescherm) blijft weg!

Weet iemand een oplossinkje misschien??

Waarom zou je eigenlijk dat wachtwoord in willen stellen. Het enige wat het beschermt zijn je instellingen in Windows. Als je bij het vragen om een wachtwoord op Cancel/Anuleren drukt zit je ook in windows.

Kijk eens in je Windows\System map of daar een file staat die “Password.cpl” heet. Dat is namelijk je Configuratie menu voor beveiliging. Misschien is ie pleite. Als je dat soort bestanden wist of hernoemd naar een andere extensie verdwijnen ze alleen maar uit je Configuratiescherm.

Groet,

pSyChO dAd

Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn paswoord voor mijn netwerk vraagt hij altijd tijdens het opstarten, maar mijn windows 98 (SE) paswoord vraagt hij de eenmaal wel en de andere maal niet.
Indien u een oplossing moest gevonden laat u me dit dan aub weten ?

Thanks

hugo.walgraeve@pandora.be

Mijne is erger, ik krijg gewoon absoluut nergens geen password… Ook niet voo rhet netwerk… En nee, ik heb geen MS family geinstalleerd staan, alleen Client voor MS netwerken… Iemand nog ideeen???

kijk eens bij je eigenschappen van je netwerkinstellingen ofdat je primaire aanmelding op Client voor MS-/Family netwerken of op Windows aanmelding staat
Bij het 2e wordt er immers niet naar een paswoord gevraagd

mvg

zoek eens in de map windows naar een file met de extentie PWL dus whatever.PWL, herbenoem deze file naar een andere type dus verander een van de extentie letters start nu windows opnieuw, als het goed is moet je dan een naam en wachtwoord invullen.

sucses en de groeten