Windows7 home

vbimport

Ik heb een paar dagen geleden windows 7 laten instaleren windows premium home.
Ik werk met twee beeld shermen.en kon mer de vorige versies van windows propleemloos overshakelen van het ene sherm naar he t andere.ik bedoel verplaatsen van het tabblad om dan gemakkelijkk rwwe bladen tekunnen lezen.is aangewezen bij lessen voor een program.kan iemand mij een tip geven of zeggen hoe ik het moet doen zal wel een instellin,g zijn denk ik.de shermen laten zich duidelijk herkennen.
Wie weet er raad
etienne:a

Hallo Etienne

Alvast welkom hier namens mij. Als het goed is kan je in het configuratiescherm van Windows 7 je beeldschermen laten detecteren. De rest zou praktisch automatisch moeten gaan. Je kunt dan kiezen voor een extended desktop in het configuratie gedeelte van je schermen als het goed is

grtz Dúnedain

[QUOTE=Dunedain;2513535]Hallo Etienne

Alvast welkom hier namens mij. Als het goed is kan je in het configuratiescherm van Windows 7 je beeldschermen laten detecteren. De rest zou praktisch automatisch moeten gaan. Je kunt dan kiezen voor een extended desktop in het configuratie gedeelte van je schermen als het goed is

grtz Dúnedain[/QUOTE]

Mag ik u zeer veel dank geven voor u antwoord.
Het ging hier wel om de methode om de tabladen te verplaatsen.heb Ondertussen reeds enige vooruitgang geboekt.het werk met het nieuwe systeem op windows 7 eens ge het doorhebt gaat het vanzelf .wat het beste is moet ik nog uittesten.vroeger moest u gewoon u tablad naar recht vershuiven .Nu moet u gewoon blyven met u muis naar links gaan en je ziet dan het tablad op het andere sherm vershijnen.Er is wat oefening meegepaard dus oefen goed en lees ook het verkleinen en verplaatsen skaken en verkleinen en vergroten.Een ganse uitleg .Maar eens het inzicht gaat het snel probeer het iedere dag.
Verder ben ik blij met windows7.

[QUOTE=Dunedain;2513535]Hallo Etienne

grtz Dúnedain[/QUOTE]

Mag ik u zeer veel dank geven voor u antwoord.
Het ging hier wel om de methode om de tabladen te verplaatsen van het ene naar het andere sherm
.Heb Ondertussen reeds enige vooruitgang geboekt.het werk met het nieuwe systeem op windows 7 eens ge het door hebt gaat het vanzelf …Wat het beste is moet ik nog uit testen.vroeger moest u gewoon u tablad naar het andere sherm verhuizen vershuiven .Nu moet u gewoon blyven met u muis naar rechts wijzen en je ziet dan het tablad op het andere sherm vershijnen.Er is wat oefening meegepaard dus oefen goed en lees ook het verkleinen en verplaatsen.
Taken en verkleinen en vergroten.Een ganse uitleg .Maar eens het inzicht gaat het snel probeer het iedere dag.
Verder ben ik blij met windows7.