Windows

vbimport

Ben benieuwd welke Windows jullie hebben draaien op je pctje...

Windows XP/98SE…

Als de NL versie uit is van XP ga ik direct daarop over, want XP roels!!! :smiley:

WIN98SE/WIN2K.

Maar zodra XP NL er is wordt WIN98SE reservespeler…
Want WIN2K rulesss, lekker stabiel en ik kan bijna alles doen wat ik wil…

greetz,
eMiNeM

Inderdaad XP schopt kontjes, net zo veel crashes als Win9x maar dan netjes gerankschikt in een fijn venstertje :stuck_out_tongue:

Een paar maandjes geleden ben ik van Win98 naar Win2k overgestapt en dat bevalt me voor zover prima!

ik vindt het alleen wel jammer dat GTA2 het niet doet! :mad:

Ik heb nu Win2000Server,Win2000Pro en WinXp draaien .
:cool:

Ik draai WinME maar als ik aan de NL WinXP kan komen gaat ME de deur uit… maar voor nu loopt het aardig. Ongeveer één crash en 4 vage dingen per week :wink:

Win2000/WinXP rc1

ga nu xp final installen…

Windows 98 SE

het loopt en ik heb geen zin om allerlei programma’s opnieuw te installeren voor een OS dat zo weinig exra’s biedt

Als 98 SE niet meer ondersteunt wordt ga ik wel over naar XP of zo , dan is dat tenminste helemaal uitgekristalliseerd en zijn er alle beveiligingsupdates er wel doorheen.

Veeel makkelijker .

Ik heb XP er op staan omdat die gewoon heel erg stabiel is en omdat ik ook wel eens een keer wat anders wilde hebben voor windows 98 want dat was echt kut (bij mij dan)

Gelukkig heb ik nu de final van XP erop staan :stuck_out_tongue:

ik draai win 2000 en 98se

ik draai windows 2k omdat dit het enigste microsoft os is wat nog enigzins aanvaardbaar stabiel draait, en windows XP wil ik zo lang mogelijk van m`n pc afhouden omdat dat windows voor kids is…

draai op dit moment op windows me heb wel win xp uk pro hier liggen maar als ik de setup uit voer mist ie een bestandje wat wel op de cd hoort te zitten maar er toch niet op zit:mad:

3.11 roels!! :stuck_out_tongue:

Zijn er hier echt mensen die nog op WIN 3.11 draaien.
Die zijn toch wel aan Liegen he

ik heb windows98

Sinds kort heb ik Windows XP draaien. Hij is op het moment 5 dagen & 5 nachten achter elkaar aan het downloaden met Morpheus zonder dat er ook maar 1 dingetje crashte! En gewoon internetten, DivX kijken, MP3 luisteren en progs installeren er tussendoor. Met Win98 en WinMe had-ie al een miljoen keer gekresjt. Bij mijn dan…

Originally posted by Azrael
Sinds kort heb ik Windows XP draaien. Hij is op het moment 5 dagen & 5 nachten achter elkaar aan het downloaden met Morpheus zonder dat er ook maar 1 dingetje crashte! En gewoon internetten, DivX kijken, MP3 luisteren en progs installeren er tussendoor. Met Win98 en WinMe had-ie al een miljoen keer gekresjt. Bij mijn dan…

yups, werkt perfect hier ook. Wat ik bijzonder goed vind is dat ik eindelijk op de client machine ook de spellen kan doen alsop de server (2 netwerkkaarten in server, 1 in client) wat me voorheen nooit is gelukt (werd me verteld dat ik daar een hardware router voor nodig had) met Windows XP was het erg simpel om zo’n beetje alles werkend te krijgen op internet voor zowel server als client, ik is een blij man :slight_smile:

Ik draai:
Machine 1: Windoos 95 (Staat uit)
Machine 2: Windoos 98 SE (Staat uit)
Machine 3: Windoos ME (op dit moment in gebruik)
Machine 4: Windoos 2000 Server (op dit moment in gebruik)
Machine 5: Windoos XP RC2 (Wordt nog RTM maar mot nog ff wachten op bepaalde mensen…Hehehe ;))
Machine 1 of 2 word binnenkort een RedBand 5 bakkie.

Originally posted by King Dingeling
Ik draai:
Machine 1: Windoos 95 (Staat uit)
Machine 2: Windoos 98 SE (Staat uit)
Machine 3: Windoos ME (op dit moment in gebruik)
Machine 4: Windoos 2000 Server (op dit moment in gebruik)
Machine 5: Windoos XP RC2 (Wordt nog RTM maar mot nog ff wachten op bepaalde mensen…Hehehe ;))
Machine 1 of 2 word binnenkort een RedBand 5 bakkie.

Godskolere! Ik ben al blij dat ik er één heb!:stuck_out_tongue: