Windows XP

vbimport

Hallo,

Is er al iemand die op Windows XP draait?
of enige ervaring/weetjes heeft?

Ik denk erover om hem erop te zetten. Wat ik ervan heb gehoord is dat het zeer de moeite waard is, stabiel enzo. Maar jah me win2k draait ook super dus ik weet het nog niet.

het was de bedoeling dat ik hem er ook op zou zetten
maar dat fuck ding doet het bij mij niet want er staat een fout op zodra ik die cd hersteld heb dan zal ik het nog eens proberen

Ik heb hem er nu op (build 2462). Hij draait echt goed!!

Vooral dat je met meerdere personen tegelijk programa’s kan gebruiken is zeer makkelijk. nu kan ik gewoon me mIRC aan laten staan terwijl me pa zijn werk aan het doen is op de pc.

Stabiel is het ook ik heb nog blauw schermpie gezien en al me hardware werd zo in 1 keer geinstalleerd.

zeer stabiel, compleet, draait soepeler en boot / shutdowned veel sneller dan win2000 en ziet er gelikt uit !!! Kijk maar 's op http://winxp.206.dk/.Heb net de ISO van build 2469 via IRC opgehaald (erg simpel in het #windowsxp channel), gebrandt en geinstalleerd. Draai al een half jaar Win2000 maar ga denk ik nu al overstappen. Je moet wel effe goed op bovenstaande site kijken hoe je de 14 dagen limiet :frowning: (registratie via internet) moet omzeilen…

:slight_smile: Eric

De venster slyles zijn ook beter, niet meer van dat saaie grijze/blauwe titelbalkjes… :slight_smile:
Loopt stabiel, naast XP heb ik er ook Win98SE opzitten.

Office XP is ook aan te raden, op mijn PC is hij sneller als Office 2000… :):slight_smile:

Maar hoe zit ut nou met support van verschillende progjes!? Kan ik gewoon een PaintShopPro (bv) erop zetten?! Of gaat dat feest nie op!?

En was de nieuwste beta @ the moment?!

en gaat het om spellen te spelen??

Ja en kan ik telebankieren nog wel gebruiken (volgens mij lijkt het me wel verstandig om gewoon een jaar te w8en tot de officiele release van Windhoos XP

Met 2462 konden cd’s en cdrw’s niet goed gelezen worden. Heel vervelend.
EasyCD Creator 5 (DirectCD 5) werkten niet.
Mcaffee 5.12 en Norton Antivirus 2001 werkten niet.
Alleen AVX werkte prima.

Spellen draaien (DirectX8) prima, Paint Shop Pro 7.02 draait perfect. ZSNES Super Nintendo Emulator draait perfect. Final Burn CPS2 Emulator draait. NERO 5.5.x.x werkt.

zo ook Internet IE6, email (Outlook6), irc (mIRC), Napster, WinMX, Office (2000 én XP)

eigenlijk alles tot nu toe.

oh ja…

én CDRWin 4.0 én CloneCD 3.x.x.x én…

Kan iemand op de online bankiersite’s van de Rabobank en/of de postbank komen??

En is 2462 dan de nwste versie?!

nee versie 2469 is de nieuwste versie

Waar kan ik de windows xp 2469 downloaden.

bvd buddy

Misschien ga ik hem maar eens op mijn andere systeempje installeren. Eens kijken hoe dat draaid.

het makkelijkste via irc in het #windowsxp channel…

daar hebben ze alle builds (dus tm. 2469), de cracks,
tools (oa. TweakUI voor XP !), Office XP, etc…

Installeer build 2469 nit!!

Hierin zit een probleem met Direct X

Ik zou nog ff w88…build 2474 komt eraan als het goed is.