Windows XP

vbimport

Is het een aanrader om nu al met de BETA’s te beginnen of om te wachten op de release?

weetwel ,je kan dan zelf achter fouten zoeken in het windowsgedeelte(en die zijn er zeker envast:) ) I.v.m. windows xp, kan iemand mij een of andere crack geven,want als je de setup bijna hebt bëeindigt vraagt windows je op je copij te “activeren” om zo piraterij te vermijden,maar ik wil dat juist niet vermijden,WAREZ zuigt,da weet iedereen, dus heb een crack nodig zodat hij me niet meer achter die activatie gaat vragen en zo kan ik de beta versie langer dan 14dagen gebruiken… GRTZZZZ ChArLy

Welke Xp versie gebruik je?

Ik heb een crack voor 2458 en 2462

Ik wacht maar ff af dan want als het zo veel moeite is om hem te installen dan schiet dat niet op! :slight_smile:

Ik wacht nog ff wat meer reacties af! :slight_smile:

beetje weinig keuze mogelijkheden als je het mij vraagt…
je hebt 2 keuzes of je stapt nu al over of je stapt strax al over…
wat als ik helemaal niet over wil op xp ?

Weet niet welke versie ik heb,heb de pro-versie kunnen downen… ma heb die crack dringend nodig,anders mail je ze mij alle twee door… thnx ( eddyhater@hotmail.com )

Originally posted by lovendegem
Weet niet welke versie ik heb,heb de pro-versie kunnen downen… ma heb die crack dringend nodig,anders mail je ze mij alle twee door… thnx ( eddyhater@hotmail.com )

Ze komen eraan

Lovendegem,

Ik krijg een mail terug met de volgende melding

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<eddyhater@hotmail.com>
(reason: 552 Requested mail action aborted: exceeded storage allocation)

ben nog nie begonnen aan XP; reden is te weinig tijd denk ik! Draai nu lekker 2K en dat bevalt me uitstekend! :wink:

Heb beta 2 build 2428 hier ergens liggen maar nog nie gebruikt dus! haha! :slight_smile:

Nog niet aan beginnen XP ik weet nog dat ik als 1 van de eerste met ME begon te draaien en ene doffe elende omdat je nog geen support heb voor drivers.:frowning:

Ken diverse mensen die het met suc6 draaien! :wink:

Ik draai nu ongeveer 4 weken XP.

Geen enkel probleem met hardware en software
(Tot hiertoe toch niet, maar dat zal wel komen)

Het lijkt mij vrij stabiel vooral vanaf versie 2458.

vanaf build 2462 draait het soepel bij mij !
de vorige versies gaven nogal wat problemen met mijn soundblaster live !
dit wordt echt wel een goede OS !!

Ja man, ik wacht ook liever af, want ik heb teveel belangrijke data op mijn pc staan en ik heb ook een veels te kleine hardeschijf. Ik zou mijn data niet willen verliezen.

Ik wacht liever op final versie.

Draai nu zonder problemen Windows xp 2462,zelfs al is het maar een béta,het draait beter dan windows98Se,dit gaat een knal-Os worden,ik sta al van die béta versteld,de final zal echt een droom -OS’ke worden,
grtzz and thnx IMG,zonder u zou’t ni zijn gelukt

Moet maar is aan die 2462 zien te komen dan! Heb hier een oudere beta liggen maar wil dan wel dat me SB Live! het wel goed doet natuurlijk! :stuck_out_tongue:

Maar uhh waar wou jij die Windows (F)XP downen Wookie? message me ff als je em gevonden hebt heh…
dan trek ik em wel ffies voor je binnen…en zet ik em op zon rond schijfie :slight_smile:

duurt het nog langer voordat ik men zooitje afheb voor je

Waarom een poll met 2 keuze’s?

En waarom zit er geen keuze bij: ik ga het nooit gebruiken (zoals ik dus).

Tijd om Unix is uit de kast te halen

Nou aan het nieuws te zien houd ik gewoon Windows 2000. Want Microsoft is nu vet tegen piracy en het verbaasd me nix als Bill zo op je computer kan kijken. Kut Micro$oft. Ik wacht ook dus op een aantal cracks :smiley:

Ik heb gehoord dat sommige oude programma’s slecht draaien op XP. Is dat waar?