Windows XP The End

vbimport

Okay zo ver IK heb kunnen lezen nu, gaat het doek toch echt vallen voor Windows XP. En op 30 juni in het jaar des Heren 2008 welteverstaan. Voor de kleinere winkels blijft dat nog tot 31 dec van hetzelfde jaar maar dan is het echt over Jammer is het wel. Aangezien XP één van de weinige MS OS-sen is die een beetje naar behoren draait. ( in mijn ogen dan)

Ik ben geen echte Linux man ( mss moet ik dat wel worden maar het trekt me (nog) niet) En ik ben een gemaks mens en een luie donder ook nog eens. Het gemak van de grafische interface lol en de luie donder vanwege het pikken van de bugs en lekken in Windows. Nu heb ik dat laatste zelf redelijk onder controle of heb er weinig tot geen last van gehad, dan wel gemerkt.

Ik ben dus ook een beetje op zoek gegaan naar wat prijzen op het internet en ik kwam een aantal prijzen tegen en die verschillen nogal wat. Ik wil dus wel de ultimate versie. ( ja ik denk als ik wat koop dan maar meteen de hele rataplan en niet een onderdeel ervan) want ik kom een prijs tegen van €529,90 voor een oemversie in de vorm van een 64bit 3 pack en een 1 pack OEM van €180.90 ook 64 bit.

Nu was mijn vraag, of eigenlijk vragen. Wat betekent dat 1 pack en of 3 pack en heeft dat voor en of nadelen uitgezonderd de prijs. En heeft het zin om 64 bit te kopen of is het verstandiger om bij 32 bit te blijven. Mijn pc kan het wel hebben Qua prijs scheelt het niet zo heel veel dus dat is het hem niet.

mzzl Dúnedain

Als je er geen games op speelt is Ubuntu echt een aanrader.

Persoonlijk heb ik mij voorgehouden zo lang mogelijk Windows XP 32-bit te gebruiken, want deze is tot nu toe één van de stabielste Windows besturingssystemen. Ik hoop dat het OS nog door de communities ondersteund zal worden.

Onderzoek eerst hoe lang je je huidige systeem nog wilt gebruiken en in welke vormen (multimedia, games, word, etc.). Misschien is tegen die tijd wel een nieuwe pc+oem Vista een stuk doeltreffender om aan te schaffen?

[quote=Mr. Belvedere;1997163]Als je er geen games op speelt is Ubuntu echt een aanrader.

Persoonlijk heb ik mij voorgehouden zo lang mogelijk Windows XP 32-bit te gebruiken, want deze is tot nu toe één van de stabielste Windows besturingssystemen. Ik hoop dat het OS nog door de communities ondersteund zal worden.

Onderzoek eerst hoe lang je je huidige systeem nog wilt gebruiken en in welke vormen (multimedia, games, word, etc.). Misschien is tegen die tijd wel een nieuwe pc+oem Vista een stuk doeltreffender om aan te schaffen?[/quote]

nou dat heb ik me eigenlijk ook voorgehouden. Ook al omdat ik vrij weinig lees over de 64 bit en haar toepassingen en of de programma’s ( voor mij belangrijke dan iig) die er op draaien. En omdat XP nu lekker draait. Ik speel er ook games mee en nog meer dingen door god en de wet verboden…;):wink:

En aangezien ik mijn rig net geen 4 maanden heb en hij iig wel Vista proof is gaat dat nog wel een paar jaartjes duren. ( lol een paar jaartjes hahah als je bedenkt dat dit mijn allereerste echte geheel nieuwe pc is in een jaartje of 12 oid ) Maar goed ik ben al weer wat op weg met dit antwoord… :bow:

mzzl Dúnedain