Windows XP SP1 NL is uit

http://download.microsoft.com/download/whistler/SP/SP1/WXP/NL/xpsp1_nl_x86.exe

133 Mb :stuck_out_tongue:

Ik heb deze link ook in het engelse forum gegeven omdat niet iedereen het engelse forum leest. Dus heb ik ff een cross posting gedaan voor het Nederlandse Forum. Sorry voor dat. :wink:

Grappig, SP1 is eerder uit dan verwacht…

Originally posted by Dee-ehn
Grappig, SP1 is eerder uit dan verwacht…
Kom op Dee-ehn:confused: Dit had jij ook wel moeten weten. Hij zou zo ronde de 18e a 19e uitkomen. Dus nu is ie er al. Hehehe:p

Originally posted by King Dingeling
Kom op Dee-ehn:confused: Dit had jij ook wel moeten weten. Hij zou zo ronde de 18e a 19e uitkomen. Dus nu is ie er al. Hehehe:p

Ik las onlangs op euh… webwereld of c’t website of waar dan ook dat het oktober zou gaan worden…

Niet dat het me kan intresseren want ik draai geen Nederlanstalige software…

is dit servicepack zowel voor de Home Edition als voor de Prof. edition.?

De Service Pack is voor Home en Pro Edition van Windows XP.

Kan je hem ook sp1 nl xp gebruiken over een Ilegale versie …

krijg ik dan geen problemen… met de online registratie???

Originally posted by debalt
[B]Kan je hem ook sp1 nl xp gebruiken over een Ilegale versie …

krijg ik dan geen problemen… met de online registratie??? [/B]
Als jij de key FCKGW-… gebruikt kan je SP1 niet eens installeren. Deze key is op de black list gezet door microsoft. Aangezien ik een legale versie van WIndows XP heb heb ik dat pobleem in iedergeval niet. :stuck_out_tongue:

De link die ik gegeven heb is eigenlijk voor administrators die SP1 over een netwerk willen installeren. Je kan ook de express installation gebruiken die via je windows update te verkrijgen is. Deze is een heeeeel stuk kleiner. Volgens mij maar 43 Mb. Maar ook hier geld weer. Alleen voor legale windows versie verkrijgbaar.

P.S. Er zijn manieren om toch SP1 nederlands op een illegale versie te krijgen. Ik weet ze en zijn te vinden bij www.google.com. :wink: