Windows XP Sevice Pack een half!

Hehehe het is zover. de eerste Windows XP update is al verschenen. We zijn nog niet eens een dag verder of mickeysoft brengt alweer een update uit van 20 Mb. Wat moeten die mensen die een modem hebben wel niet balen!!! Ik heb sindskort Cab dus voor mij maakt het niet uit.:wink: Maar ik vind dat mickeysoft dit eigenlijk niet kan maken. Er is toch potverdorie getest. Snap jij het snap ik het. De update is trouwens voor de Firewall. :mad: en voor een aantal nieuwe dinkies! Hehe…FUC@&^&#Q!_!#$&%!!

hmmz gewoon te downloaden op microsoft.nl ofsow?
Dan kan ik m er ff bijkopieren :slight_smile:

Kan hem nog nergens vinden. Via Windows Update trouwens ook niet dus als iemand effe een linkie heeft :slight_smile:

Het hele verhaal is hier te lezen.
De updates zijn hier te halen! :stuck_out_tongue:

alleen m’n video & geluidskaart drivers worden ge-up-to-date-ed :stuck_out_tongue: kan die service pack niet vinden :confused:

Net ff gedownload, maar die firewall is nog steeds kut! :stuck_out_tongue:

Ik ben trouwens ook op zoek naar de divx code voor XP ???

Waar ???

www.divx-digest.com ?

Originally posted by Bathurst
[B]Ik ben trouwens ook op zoek naar de divx code voor XP ???

Waar ??? [/B]

Code, of codec? Gewoon codec 4.2 werkt perfect bij mij!

Wat nou 20 meg , na 1,9 mb wassie klaar , een of andere security update …

't is dat ie gratis was , anders ging ik klagen

En na de bak te hebben herstart “vindt” ie opeens nog 12 meg aan updates… laten we het vooral niet ingewikkeld maken he microsoft ?

het is dat het niks extra’s kost , anders ging ik klagen

vreemd, op deze machine (client) waar de NL versie van XP op staat geinstalleerd, worden er geen updates gevonden…

Op de andere machine waar de engelse versie op staat geinstalleerd worden totaal 8 updates gevonden, de updates worden in het nederlands omschreven :confused: update ging overigens goed

Heb ook nog niet veel updates kunnen vinden, nog steeds die 20mb niet, en tijdens mijn instal van winxp (gisteren) stond me modem niet aan dus heeft ie niet stiekem kunnen doen.

dus ik vraag me af waar is die 20mb udates?

The Observer

Sinds de updates werken Unreal Tournament GOTY en Quake III Arena niet meer.

bedankt microsoft

Tis maar net wat je selecteerd! Ik zag gewoon 20MB staan! Had voor mij maar 12MB nodig gloof ik.
Het staat in verschillende catogorien verdeeld hè! En het is nie een ServicePack, alleen wat losse updates! Pas als er voor een paar honderd MB aan updates zijn, is er de kans dat er een SP uitkomt!

SP zal inderdaad voorlopig nog niet uitkomen!

Zal er dan ook een aftelling zijn , SP1 in 10days,3hours,2min., and 52SEC. :o :slight_smile:

:Z :Z :Z

BILL TOCH:confused: (:Z )

Nou hoor ik iedereen dat het geen service pack is…Dat weet ik ook wel daarom heb ik het ff [b]“Service Pack een half”[/b] genoemd. Snappen jullie!!!:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

waar vind je die updates (goh hoe belangrijk) op www.rotten.com natuurlijk! :slight_smile: Wat moet je nu met MS updates, ik doe het nooit en vind het ook al helemaal niet belangrijk.

Wat ik idd gewoon gaar vind van MS is dat XP wordt gereleased en gelijk daarna komt er een update van 20mb. Ook al wordt er gezegd dat het goed is dat MS updates maakt (tuurlijk is ook zo) alleen breng die updates dan niet uit als XP net een dag in de winkel ligt zorgt alleen maar voor verwarring… Dat is toch heel dom of heb ik het nu fout. Mijn mening is gewoon nooit je MS systeem updaten maakt geen ene flikker uit. Je weet dat je MS systeem nooit veilig is dus bouw een Unix firewall achter je IS server en je zit altijd veilig met je webservertje (om maar een voorbeeld te geven) Mensen moeten gewoon realiseren dat MS mooi is kwa uiterlijk maar niet kwa innerlijk dus kunnen ze blijven updaten wat toch geen zin heeft. Net wat bij webwereld staat “in BSD is al 4 jaar geen remote exploit meer gevonden” Dan is de keuze toch heel makkelijk “LAAT GVD BSD JE SYSTEEM BEVEILIGEN”

Kwam laatst bij een vriend en hij zij heb je die nieuwe MSN al, dus ik zij nee geloof het niet. Ik vroeg natuurlijk welke functies heeft het dan meer als de oude. Liet ie me zien dat je MSN transparant kan maken zodat je de desktop kan zien. Ik zie “nou tof man fijn voor je”… Ik hoef al die onzin niet. Wat ik nou niet begrijp is dat mensen updaten en dat er technisch gewoon geen verschil in zit of het is er slechter op geworden en geloof me bijna iedereen die ik ken in mijn klas “bedrijfs informatica” doet dit…

Kijk naar winamp, ik gebruik zelfs nog de winamp die ik in .zip ooit een keer gedownload had (hij kan toch mp3 afspelen of niet dan) ga dan geen moeite doen om een nieuwe winamp te downloaden TOCH… Ook gebruik ik geen skins en al die onzin.

Het liefst werk ik aan een server die uit een shell bestaat zoals bourne of bash lekker typen en testen of alles veilig is en alles goed werkt. Bij een computer-systeem gaat het toch tenslotte om dat het werkt niet hoe het eruit ziet. MS ziet er mooi uit dat weet iedereen en dat is waar MS goed in is. Maar je hoort ook iedereen klagen over MS dat het vastloopt en dat dit weer vulnairable is en zus en zo…

Ik persoonlijk vind dat MS noooooooooit had mogen doorbreken op de servermarkt. Dit is de grootste fout in de computergeschiedenis. Iedereen klaagt uiteindelijk over dit probleem. MS als workstation draait bij mij wel goed (windows2000) en heb ook helemaal niets te klagen, maar zodra ik achter bijv een server moet gaan werken die MS draait denk ik altijd in mezelf wat een #@&%$&^%# ding. Ik geef toe dat er een tijdje terug wel een hele grote hype op Linux was die eigenlijk onredelijk was, want vanwaar zo ineens zo’n hype “gebruik al jaren Linux, nooit iemand die het kende of me kon helpen”. Maar er zijn wel aanzienlijk minder problemen met Unix/Linux systemen dan met MS systemen ook in verhouding.

Ook zijn er tegenwoordig veel van die mensen die denken dat Linux GOD is ofzo. Deze mensen zeggen ook altijd dat Linux top is en dat ze het kennen bla, bla, bla… Meestal laat ik ze een tijdje door lullen en ga ik allemaal simpele vragen stellen van
-hoe lang werk je met linux
zeggen ze 2 jaar ofzo… (sinds dat het bekend is dus)
-ik krijg het niet voor elkaar om mijn windows2000 schijf te mounten weet jij hoe dat moet :slight_smile: HAHAHA .Zeggen de meeste mensen ja dat vind ik ook moeilijk, en begin ik ze allemaal hard uit te lachen ALLLLLEMAAAALLLL!!! Veel mensen hebben geen verstand van Linux maar zeggen wel dat het goed is…

CONCLUSIE:
Blijf je windows systeem houden, maar voor het grote werk zoals servers moet je toch echt meer leren en gebruik in dat soort gevallen een *nix systemen

dit wilde ik ff kwijt, ik hoop dat jullie hier reacties op geven…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Sinds de updates werken Unreal Tournament GOTY en Quake III Arena niet meer.

bedankt microsoft [/B]

`t is dat het gratis is anders ging je vast klagen :slight_smile: