Windows XP RC1?

vbimport

Heb gister op een beurs een versie van Windows XP gekregen, de 180 dagen ‘trial’ versie.
Op de CD staat ook RC1 vemeldt… wat houdt dat in en kan ik ook een ander :slight_smile: serienummer gaan gebruiken zodat ik niet na 180 dagen moet registreren??
zou trouwens dit de gehele versie zijn of een uitgeklede versie…??

mazzl

Die versie die jij hebt is een beta als ik me niet vergis dan is het build 2505 maar het kan er best wat vanaf liggen. RC1 is de Release Candidate 1. En er is naar die versie van jou alleen nog maar RC2 gekomen en toen kwam ik de RTM uit.

Jij hebt dus een versie die bijna vrij is van bugs met alle opties die ook in de RTM te vinden zijn.

Als je hem onbeperkt wil gebruiken dan moet je even een crack en pop up remover hebben voor jouw versie. Ik heb hem niet voor die versie die jij hebt. (ik weet eigenlijk niet of die voor andere versies anders is)

heeft iemand een ‘handige link’ voor mij… PM ff… heb nu al een poosje lopen zoeken bij asta maar helaas niks werkte meer etc.

alvast Bdankt

mazzl

kan de persoon die dat weet ook effe de link naar mij emailen ( R_Schottmans@hotmail.com ) want ook ik moet nog de key verwijderen! :rolleyes:

Murphy23x ik heb hem net naar jouw email adres gestuurd. Dat was de crack die ik heb voor de RTM release dus de versie die ook in de winkel gaat komen. Ik hoop dat die het doet en als die het niet doet dan moet je hopen dat iemand anders hem naar je toe stuurt.

MagikChris als jij hem ook wilt hebben kun je wel even hier klikken. Ik heb ze speciaal voor jou geupload :slight_smile:

Ik hoop dat het de goede is en dat ik niet wat ben vergeten.

Check alle MickeySoft cracks en serials ff by http://kickme.to/winblowz98 :stuck_out_tongue: