Windows XP RC1

vbimport

Heeft iemand gister (wo) WinXP RC1 nog gedownload? Ik probeerde het om 1:30 's nachts, maar toen was tie al weg… :mad:

Als je 'm op een FTP hebt gezet ofzo, kun je mij dan PMen waar en hoe ik er bij kan?

BTW
Ik heb net mijn t-shirt binnen! Hieperdepiep! Mooi in Benidorm dragen over anderhalve week!!! :cool:

ik heb hem al binnen maar om je te plezieren heb ik het om 2.30 'snachts nog eens geprobeerd en de file is er nog steeds.

Ben je zeker dat je de instructies gevolgd hebt die in het topic staan?

Het is wel belangrijk dat je het met getright doet en dat je de instellingen verandert zoals beschreven.

Ik probeerde het met Download Accelerator en die deed het niet maar ik heb nu idd ook GetRight gebruikt en hij doet het! 489.40Mb@107K/sec. Bedankt iig! :slight_smile:

Volgens mij moet die 561mb zijn erstaan links en recht wat iso’s
maar die werken niet allemaal.
:cool:

waarschijnlijk superdomme vraag maar in welk topic staat beschreven hoe je het moet downen en waar???

Originally posted by RaSta
waarschijnlijk superdomme vraag maar in welk topic staat beschreven hoe je het moet downen en waar???

alles staat stap voor stap beschreven op de mainpage van cdfreaks

Is er nog een crack voor nodig en zo ja, wie kan mij aan het bestand of een adres helpen?

Laat eigenlijk ook maar… Ik las in read1st.txt (in de ISO) het volgende:

Welcome to the Windows XP Release Candidate 1 (RC1) Release. This release expires 180 days from the date of installation.

Aangezien ik nog nooit van mijn levensdagen een Windows installatie zo lang draaiende heb gehouden hoef ik geen crack (maar het is altijd welkom hoor :slight_smile: )

Wat mij betreft is hiermee de kous af!

http://www.rws.d2g.com/deepcore/view.php?25 :slight_smile: :slight_smile:

kan de versie rc ook nergens meer vinden, was eventjes op vakantie. Kan iemand mij een goede link sturen ?

bedankt bij voorbaat (ook ftp goed).:frowning:

Jullie moeten hier eens even kijken onder aan bij de links moet je RC1 kunnen vinden wordt wel even zoeken.http://www.windowsxp.nu/
:cool:

Kijk eens op wa fxp boards daar vind je hem wel…

Cu

Madmaxy