Windows XP Plus!

vbimport

Weet iemand mij te vertellen waar ik Windows XP plus! kan downloaden.

Alle mogelijke sites die ik tot nu toe ervan gevonden heb werken allemaal niet.

probeer uns edonkey, zeker en vast dat je daar zult vinden :slight_smile:

zoek op : “winxp”

Ik heb 'm 3 weken geleden met Morpheus binnen gehaald… :slight_smile:

check eens wat fxp sites staat er vol van
www.peiboard.com
http://fxp.boogolinks

Originally posted by RaSta

http://fxp.boogolinks

Moet je natuurlijk niet de verkeerde link geven he :stuck_out_tongue:

Het is deze link

Kan iemand mij eens vertellen wat dat FXP allemaal mag inhouden? en hoe ik hiermee software kan vinden en downloaden? snap d’r niks van.

Is het net zoiets als FTP ofzo?

suppersimplistisch uitgelegd is dit een soort forum (net als hier) maar dan met links naar FTP’s. Indien je in dit wereld je een beetje thuis bent kan je bijna alle soft vinden. Alleen moet je willen delen (uploaden). Kijk hier ff

Originally posted by Pyromaniac
[B]
Moet je natuurlijk niet de verkeerde link geven he :stuck_out_tongue:

Het is deze link [/B]

Sorry typfoutje bedankt voor de verbetering

Originally posted by Xian
[B]

goede sites voor warez ? nou als je het fxp gebeuren een beetje snapt heb je geen warez sites meer nodig. om te ftpen heb je om te beginnen een ftp client nodig de simpleste manier is in dos gewoon ftp intikken gevolgd door het ip adres en hij maakt verbinding, maar dit is misschien niet de makkelijkste manier, het beste kun je een programma voor windows downloaden, zoals cute ftp, leech ftp of naar mijn mening de allerbeste flashfxp te downloaden op www.flashfxp.com.
fxp board is eigenlijk ook heel simpel het is net zoals ons forum hier, maar dan met dat verschil dat daar mensen door hun gebouwde pubs posten, een pub is niets meer dan een stukje hardeschijf ergens op de wereld op een webserver waartoe je anonieme toegang kan krijgen, dit is meestal een foutje van de systeembeheerder, maar handig voor ons.
de pub builder post dus op het fxp board het ip adres van de pub deze vul je met kopieren en plakken in je ftp client in, meestal staat er ook een path, ook deze moet je ook kopieren en plakken in je ftp client, vervolgens laat je je ftp client verbinding maken, en dan krijg je 2 vensters, links je eigen pc rechts de pc waarmee je verbinding hebt gemaakt door eenvoudig van rechts naar links te slepen kun je daarna de files van de pub naar jouw pc kopieren.
dit is ff heel beknopt uitgelegd hoe je moet downloaden via fxp boards, maar om je toegang tot een fxp board te behouden, moet je ook iets terug doen, dit kan zijn door te "scannen"naar lege pubjes of door een door iemand anders gescand pubje te vullen met jouw proggies/games/mp3/divx.[/B]

Mijn bescheiden mening gebruik smartftp