Windows (xp) messenger

vbimport

Het is de bedoeling dat als ik internetverbinding maak, messenger niet automatisch inlogt, maar dat gebeurt dus wel ondanks dat er een vinkje staat dat mijn wachtwoord nodig is als ik verbinding maak.

Wat is de oplossing zodat ik voortaan gewoon mijn wachtwoord moet geven?

Kan ik anders windows messenger uninstallen en msn messenger weer downen??

XP-antispy
Hierin zit een optie om de “functionaliteit” van MSN Messenger te verminderen onder WinXP.

Misschien ligt het aan mij maar ik kan nog steeds niet de mogelijkheid vinden, om het automatisch aanmelden als ik internetverbinding maak, ongedaan te maken.

Werkt dit niet?!
Nu start windows niet automatisch, maar pas als jij het opstart.

Ik heb die setting aangepast maar het is nog steeds niet wat ik bedoel.

Messenger moet wel bij het opstarten in de notification area komen maar niet bij het maken van de internetverbinding automatisch gaan aanmelden.
Ik wil me na het tot standkomen van de internetverbinding wel of niet kunnen aanmelden.

In MSN messenger (dus niet Windows XP messenger) is het mogelijk in de opties ervoor te kiezen het automatisch aan te melden uit te schakelen. Ik weet niet of de XP versie dit ook kan, maar je kunt even kijken natuurlijk (ik draai geen XP).

Dat klopt. Bij windows messenger staat bij de tab verbinding de volgende tekst:

‘De internetverbinding wordt automatisch gedetecteerd. Wijzig deze instelling alleen als je problemen ondervindt met de standaardinstellingen’

Dan kun je de mogelijkheid om een proxyserver aan te klikken en dan kiezen uit de volgende mogelijkheden:
HTTP proxy
Socks versie 4
Socks versie 5

Maar nog steeds nergens waar ik het automatisch inloggen kan uitschakelen

MSN Messenger:

Extra -> Opties -> tab Algemeen -> Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met het Internet.

Ja dat begrijp ik, maar ik heb Windows Messenger!

Je zou ook MSN helemaal kunnen deleten :p, en dan een ander veeeeel handiger programmatje installeren genaamd Trillian :cool:.
Dan ben je gelijk van dat gezeik af.

Uninstall msn:
Ga naar start - run
Kopieer het volgende en plak het in de balk:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Ga naar:
http://download.com.com/3000-2150-10047473.html?part=trillian&subj=dlpagtag=button
En installeer trillian… hier heb je tien keer zoveel instellingen die je kan aanpassen naar eigen wens!

:wink:

Originally posted by Danoontje291275
Ja dat begrijp ik, maar ik heb Windows Messenger!

Uhm… mis ik nou wat ofzo? Ik heb het over Windows Messenger, maar das toch zelfde als MSN Messenger? :confused:

Het zal misschien wel hetzelfde zijn, maar het werkt voor mij in ieder geval niet meer zoals het met msn wel werkte.

Damn en jullie zijn freaks :stuck_out_tongue: :wink:

start/instellingen/configuratiescherm/gebruikers accounts/en dan de account en dan netwerkwachtwoorden beheren.

maar hier komt het. ik kan op geen een versie van windows XP(copie) die .net passports verwijderen. op de engelse beta build ging dit echter wel. En op Origineel??? weet ik het… jou tell me

Originally posted by Stranger_Style
[B]Damn en jullie zijn freaks :stuck_out_tongue: :wink:

start/instellingen/configuratiescherm/gebruikers accounts/en dan de account en dan netwerkwachtwoorden beheren.

maar hier komt het. ik kan op geen een versie van windows XP(copie) die .net passports verwijderen. op de engelse beta build ging dit echter wel. En op Origineel??? weet ik het… jou tell me [/B]

ja dit probleem heb ik dus ook… iemand die ons hiermee kan helpen. en ik heb ook het probleem dat hij me automatisch aanmeldt… windows messenger, geen updates oid geinstalled, gewoon die standaard bij XP komt…

iemand die weet hoe ik dat automatische aanmelden kan stoppen???

[ EDIT ]

Dit automatische aanmelden verander je in Outlook.
Open Outlook, ga naar het menu Extra -> Opties -> Tabblad Aglemeen -> Vinkje weghalen bij : Automatisch aanmelden bij Windows Messenger

[/EDIT]

Zie hier.

Wil je dat Messenger helemaal verdwijnt , wis dan alles in deze key.

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}

Overigens is dit een irritant trekje van Outlook en MSN/Microsoft/Hotmail webpagina’s. Daar uit blijven werkt ook :slight_smile: