Windows XP logon scherm verwijderen

vbimport

(eindelijk XP vraag die niet voor mij is :stuck_out_tongue: )

anyways

vriendin van me heeft (in vlaag van verstandsverbijstering :confused: ) een Log on scherm bij XP (you know, zo 1 met 'uw password is nog maar 7 dagen geldig and stuff)

hoe haal ik dat weg zonder XP overnieuw te hoeven installeren?

thnkz

ONE

gewoon ff op ja klikken en dan bij het nieuwe wachtwoord gewoon weer hetzelfde wachtwoord invullen.

Originally posted by siebeduin
gewoon ff op ja klikken en dan bij het nieuwe wachtwoord gewoon weer hetzelfde wachtwoord invullen.

(ok, beetje onduidelijke vraagstelling, my bad, my bad)

maar ik bedoelde dus:

hoe haal ik dat hele Logon scherm weg? (oftewel: weer gewoon ‘aanzetten en werken’)

ONE

Als er maar 1 user is en die heeft geen password dan start de pc gewoon door op die account.

Of heb je dat oude windowtje? Waar je login/pass moet invullen? (zelfde als oudere versies?)
Dan via je configscherm naar gebruikersaccounts en hier klikken op “de manier hoe gebruikers zich aanmelden”. Dan vinkje bij “welkomsvenster gebruiken”.

nee, het is maar 1 user maar die heeft dus wel een password…(die hele zooi van user en password moet er dus uit…het moet gewoon een kwestie worden van de computer aanzetten en werken)

ONE

Automatic Login dus ?

TweakUi

He,

Ik weet niet of het met XP hetzelfde is als met 98SE maar met die laatste kun je het als volgt weghalen:

configuratiescherm,
netwerk

als er bij primaire netwerkaanmelding geen " microsoft family aanmelden" staat dan moet je die eens selecteren.

De volgende keer als je dan de computer opstart dan zal het login scherm wel weer verschijnen maar dan staat er ook bij dat als je geen wachtwoord opgeeft dat scherm de volgende keer niet weer verschijnt.

let wel dit is zo bij 98SE

Grtz

thanks for jullie antwoorden…

ik heb er maar voor gekozen om TweakUI te downen en het zo weg te halen (toch het makkelijkst)

zijn er verder nog (generieke) ‘Must Do’ dingen bij die WindowsXP Powertoys die ik moet doen voor een optimaal systeem?

ONE