Windows XP ik haat het trage troep

hallo ik heb een amd 1ghz 512mb ram ik had ME lekker snel alleen veel vastlopers dus ik dacht ff xp erop gooien nou nee niet dus ik heb dan wel geen blauwe schermen maar netmeeting wilt niet verbinding maken met netmeeting van gebruikers die niet op xp zitten of een oude versie hebben xp is traag soms moet ik zelfs w88 totdat een map geopent word als ik iets typ duurt het soms een paar sec voor het in beeld komt me hele thuisnetwerk naar de klote ik had eerst me als server met progie wingate toen xp erop wingate eraf gehaalt wingate voor xp erop nou doet et dus niet meer het netwerk echt gezellig dat xp trouwens als ik zoek functie probeer loopt de halve computer vast en het is nog traag ook BEDANKT MICROSOFT
maarja mijn vraag is hoe krijg ik mijn netwerk weer werkend server xp clients me en 1 98 welk progie heb het liefst windows progie (thuisnetwerk maken) maar kan dat wel want het zijn andere besturings systemen

de server geef je een groupname en ip 192.168.20.1 en subnetmask 255.255.255.0 dan geef je de clients de zelfde groupname en zelfde subnetmask als server alleen het ip geef je steeds +1 voor het laatste getal!

dus client 1 = 192.168.20.2
en client 2 = 192.168.20.3

daarna laat je de pc’s mekaar ff pingen en klaar!

Dat het andere os’en zijn maakt niet uit!

Jongens nog ff geduld met een paar maanden komt Lindows uit. de stabiliteit van Linux en alle windows programma’s draaien er in principe op. http://www.lindows.com
en het is een stuk goedkoper :cool:

en toen werd alles goed , denk je dat echt ? :slight_smile:

Dat weet ik niet, maar ik hoop het natuurlijk wel.

nou dat werkt niet kan ik je nu vertellen ja sommige dingen maare dan krijgen we blauwe schermen of misschien wel gele maarja er blijven altijd wel problems met computers want er komt altijd wat nieuws en dan werkt het weer niet goed op een os dus komen er weer nieuwe os een cirkel die nooit ophoud visuele cikel noem je dat toch ofzo

Waarom denk je dat er zoveel computer toko’s zijn die allemaal het hoofd boven water kunnen houden ?

Waarom flikken we het elke keer van Mr Gates/Ballmer dat er weer een grote update komt , waar we dan vrolijk 600 piek voor moeten neertellen

Waarom … waarom …

boeie , ga over op linux …

:smiley: :smiley: :smiley: MacOS X :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn vader heeft een nog werkende Macintosh uit 1988!!! en deze is nog NOOIT gecrasht (ongeloofelijk maar waar).

Ik heb nog ergens een PONG console … die crasht ook nooit , behalve als de batterijen leeg zijn.

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik heb nog ergens een PONG console … die crasht ook nooit , behalve als de batterijen leeg zijn.

:stuck_out_tongue: :wink:

Originally posted by m-pox
[B]:smiley: :smiley: :smiley: MacOS X :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn vader heeft een nog werkende Macintosh uit 1988!!! en deze is nog NOOIT gecrasht (ongeloofelijk maar waar). [/B]

je kan er alleen geen ruk mee :smiley:
met win xp hier trouwes nog nooit een vastloper gehad
1x geformateerd omdat ik het nimda virus had ofzo

Originally posted by cartman_cdz
[B]

je kan er alleen geen ruk mee :smiley:
met win xp hier trouwes nog nooit een vastloper gehad
1x geformateerd omdat ik het nimda virus had ofzo [/B]

ook daar heeft die pong console geen last van…

maar je kan er helaas ook geen forums mee bevuilen

:rolleyes: arjanneumann: Ik ben mischien wat laat met mijn opmerking maar waarom heb je in godsnaam geen backup gemaakt? Ik gebruik al jaren het progje “Ghost” van Norton en wanneer ik iets ga proberen wat je operating system door de war kan gaan halen flikker ik er alles weer af en donder er mijn backup er weer overheen. Sorry, dit bedoel ik niet vervelend maar als je een goed werkend netwerk heb moet je toch dit soort voorzorgsmaatregelen nemen? Ik doe niet anders elke week of wanneer ik denk dat het wel eens “gevaarlijk” kan worden maak ik eerst even een imagefile aan van de desbetreffende partities en ga dan aan de gang!

Ik hoop dat je verder in de toekomst hieraan denkt… Nee ik ben geen eigewijze Cd-Freaker die anderen de les wil voorschrijven maar neem dit advies nou maar aan en je zult nog aan me denken! Ghost kan zelfs NTFS en Linux partities aan!

probeer 4via1 drivers…

Bij mij werkt XP toch redelijk. :smiley:

was bij mij ook traag…
nieuwe 4via1 drivers en het draait weer als het hoort.:cool:

Originally posted by m-pox
[B]:smiley: :smiley: :smiley: MacOS X :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn vader heeft een nog werkende Macintosh uit 1988!!! en deze is nog NOOIT gecrasht (ongeloofelijk maar waar). [/B]

net alsof dat ding ooit aan heeft gestaan langer dan 1 uurtje :slight_smile:

Originally posted by 81632
… progje… “Ghost”…Ghost … Ghost … Ghost… Ghost … bla bla bla…

Kijk dat heb ik hier dus al zo vaak genoemd.

GHOST !

Als nu gewoon iedereen dit effe gaat gebruiken, is de helft van dit forum overbodig !! :eek:

:wink: iammadaboutwarez : Jij begrijpt me tenminste…!!!