Windows XP Goed of Slecht

vbimport

Vond het gewoon eens fijn om eens ff te weten wat jullie van XP vinden

ik persoonlijk vind het slecht : interface is precies voor kleine kinderen en heb de ondervinding gehad dat xp alles voor u wilt doen
crashes zijn mss iets stabieler maar toch niet wat ik verwacht had ...

Gr33tZ

Heb het zelf niet geprobeerd (heb maar 1 systeem en daar draait naar alle tevredenheid een officieel gekochte versie van Win2k op en ik heb geen tijd om te experimenteren), maar als ik om mij heen de vele problemen hoor met WindowsXP, met name driverproblemen, dan ben ik blij dat Win2K al geruime tijd draait zonder problemen.

Probleem met nieuwe besturingssystemen is altijd de drivers… Veel fabrikanten hebben vaak nog geen updated drivers beschikbaar waardoor veel hardware of niet werkt of nog wel eens voor problemen zorgt.

ga het er van het weekend op zetten als dual boot met win2k om er een beetje mee te spelen en als het werkt ga ik mischien wel over maar voorlopig gebruik ik gewoon win2k

Ik heb XP een tijdje terug met tegenzin geinstalleerd. Ik moest toch herinstalleren en tja… om mijn kennis wat up-to-date te houden toch maar voor XP gegaan.

Het heeft er twee maanden opgestaan. Ik heb me zelden in twee maanden tijd zoveel geergerd aan een systeem waar hardwarematig niks mis mee is.

Wat er allemaal mis was?
-minder stabiel dan 2k (vooral nv4_disp.dll!)
-traaaaaaaaaaaaaaaag en traaaaaaager
-interface voor kids (vooral zoeken op de hdd is een ramp geworden)
-te gebruiksvriendelijk
-incompatible met veel spellen
-zelfde bugs als 2k
-minder goed in netwerken
-vreet hdd ruimte
-vreet intern geheugen

Meer komt er zo ff niet 1-2-3 in me op. Ik ben echter 2 weken terug naar 2K gegaan en daar heb ik totaal geen spijt van. Mijn systeem loopt weer heerlijk en foutloos!

2k ownage ja, heb het ook ooit na een format erop gegooid, werd mn netwerk kaart niet ondersteund…tsja dan houd het al op voor me.

Ik had 1500 meg in me bak geknald en toen bleven er nog maar weinig os’en over die veel spellen ondersteunen … tjsa , dan maar de laatste … daar zullen de meeste oude bugs wel uit weg zijn …

boy … was i wrong …

vindt xp eigenlijhk wel stabiel(nog nooit zo weinig vastlopers gehad behalve met 2k. Vindt het driver issue idd wel een probleem, maar heb ik met mijn kaarten en gagets ook al weer weggewerkt.(zal wel geluk hebben) enne idd dee ehn xp vreet mem en hd space, That SUCKS Bigtime, daarom draai ik 98 ernaast en met 100 gig aan hd space zal ik niet snel out of space raken(keb nu nog maar 6 gig over, alles vol met divx en vcd :frowning: )

Originally posted by Stranger_Style
vindt xp eigenlijhk wel stabiel(nog nooit zo weinig vastlopers gehad behalve met 2k. Vindt het driver issue idd wel een probleem, maar heb ik met mijn kaarten en gagets ook al weer weggewerkt.(zal wel geluk hebben) enne idd dee ehn xp vreet mem en hd space, That SUCKS Bigtime, daarom draai ik 98 ernaast en met 100 gig aan hd space zal ik niet snel out of space raken(keb nu nog maar 6 gig over, alles vol met divx en vcd :frowning: )

en inderdaad, XP SUCKS kwa compatibility betreft games. kan tonyhawk 2 niet eens aan het lopen krijgen en zo heb ik er nog een paar.

Stranger_Style quote zichzelf? :wink:

Ennuh ja ken het probleem, 165Gb in de bak en nog maar 15 vrij :frowning: