Windows XP en Nero

vbimport

Is het iemand bekend of het branden van cd’s onder Windows XP met Nero problemen geeft? Na het installeren van XP wil branden met Nero ineens niet meer lukken. Kan dat te maken hebben met de eigen brandsoftware van Windows XP?

Nope ik heb gewoon cds gebrand met nero onder windows xp zonder problemen de versie van nero die ik gebruikte was : 5540 je moet wel de goede aspi drivers geinstaleerd hebben de drivers die ik heb gebruikt kan je downloaden op PeppyXp

Ik gebruik Nero 5551 en heb nog geen problemen gehad

Hier ook alles a-ok!

En ook hier :slight_smile: Je hoeft voor Nero niet eens een ASPI te installeren in principe omdat Nero deze zelf al aan boord heeft. Kan overigens geen kwaad om het wel te doen (bij mij werkte mijn DVD niet meer met afspelen, met ASPI layer wel). Ik heb ForceASPI gebruikt van www.cdrsoft.cc

Geen probleem hier met WinXP & Nero 5551

ik had in XP de cdrecording disabled (want met XP kun je zelf al branden ZONDER ander cdrecording software)

daarna kon ik Nero ook niet meer goed gebruiken, heb alles weer hersteld maar Nero weigerde nog te werken (ask administrator for cdrecording rights blabla) heb XP maar opnieuw geinstalleerd…

Sinds nieuwe install geen probs meer (disable cdrecording nooit meer enabled :p)

Na de tip van RDJ die Aspi drivers geinstalleerd en de nieuwste versie van Nero er overheen gegooid. Branden gaat nu zonder probleem. Bedankt voor de reacties!