Windows XP en Mxstream

vbimport

Ik heb sinds een paar dagen windows Xp rc2 build 2526 op me andere pc draaien en wil met die pc ook online gaan.

En wilde ik me mxstream aansluiten maar het lukt me niet om online tekomen.(zit niet genetwerkt verder ik wil hem gewoon als normaal 1 pc aansluiten)

Nou was ik er al achter via de help hoe je een vpn conectie moet maken maar naar alles gedaan tehebben wat er gevraagd werd ben ik nog niet online heb nog wat zitten kloten maar daar kwam ik ook niet verder mee hopelijk weet iemand hoe ik dit moet doen en kan het me uitleggen.

je kan het de alcatel speed touch modem de verbinding laten maken en dan kun je windows xp gewoon simpel instellen zo heb
ik heb ook (draai ook windows xp)

Als je het modem veranderd met de tweak op de volgende pagina
: www.sateh.com/alcatel.html dan kan die gewoon de verbinding maken.

windows xp stel je dan in dat hij het IP adres van het modem krijg en het werkt. Hoef je ook geen verbinding aan te maken op je computer en in te bellen.

Tnx maar ik ga niet tweaken aan me modem invb met de garantie en ik ben ook weer zoeen geluksvogel die hem zou slopen…

ik ben op zoek naar de gewone standaard instellingen om online tekomen met mxstream. maar tnx voor de tip theraver.

wat voor foutmelding ofzo geeft ie dan?

computer kan geen verbindig tot stand brengen denk dat ik toch nog ergens iets anders in moet stellen

Originally posted by RDJ
computer kan geen verbindig tot stand brengen denk dat ik toch nog ergens iets anders in moet stellen

ok maar wat voor foutcode geeft ie.

bijv. 691 = username + pass is wrong!

Vriend van me heeft em gewoon draaien hoor…MXS in combinatie met de nieuwste XP RC2 2526! Nix aant handje :slight_smile:

Grrrr ik snap er niks van(weer 30 min zitten vechten er mee nu net) en ik blijf de volgende error krijgen 678 the remote computer didt not respond…

Als je wil kan je aan die vriend vragen hoe zijn instellingen zijn en hoe ie het gedaan hebt?

Sjugt, stel gewoon een VPN connectie in bij “new network connection” naar pc 10.0.0.138 pc1

vul username en password en ga naar instelling want daar moet ook nog wat uit.
PAP moet dacht ik aan de rest uit, als je nog krijgt “wrong username or password” moej ff kutten met die PAP CAP of CHAP ofzo want dat was bij mij ook.

Ikzelf heb geen VPN verbinding want mn modem is lekker getweaked en ik vind het zelf 300x beter lopen :slight_smile:

Suc6

Originally posted by bbrotherr
[B]Sjugt, stel gewoon een VPN connectie in bij “new network connection” naar pc 10.0.0.138 pc1

vul username en password en ga naar instelling want daar moet ook nog wat uit.
PAP moet dacht ik aan de rest uit, als je nog krijgt “wrong username or password” moej ff kutten met die PAP CAP of CHAP ofzo want dat was bij mij ook.

Ikzelf heb geen VPN verbinding want mn modem is lekker getweaked en ik vind het zelf 300x beter lopen :slight_smile:

Suc6 [/B]

Ja RDJ Zou ook je modem ff tweaken…is best EZ en geen gezeik met V.N enzo… uhhh die . is een letter die het niet meer doet van keyboard…kut dell!