Windows xp branden

vbimport

hoi iedereen. ik wil graag weten hoe ik windows xp service pack in een cd kan branden. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet

WIl je het serice pack los branden, of integreren met Windows (Slipstream)?

Ingeval van het eerste, dat is een simpele kwestie, als ieder ander bestand op een CD branden. De tweede optie is wat lastiger. Ik weet niet hoe, maar als je op ‘slipstream’ zoekt in dit forum zou je al een stuk verder moeten komen…

ik wil service pack los branden

[QUOTE=Martino90;2110716]ik wil service pack los branden[/QUOTE]

Dan kun je bijvoorbeeld in Nero de optie ‘Nieuwe data CD’ selecteren, het bestand naar het betreffende venster slepen en dan op ‘Brand CD’ klikken.

Je kunt het dan zo zien dat het bestand van het Service Pack gelijk is aan bijvoorbeeld een Word-bestand of een foto die je wilt opslaan.

Maar misschien bedoel je niet zozeer het branden van het bestand, als wel waar je dat bestand kunt vinden? Je kunt een Service Pack via de automatische installatie installeren, maar dan wordt niet het hele service pack in 1 bestand gedownload. Het is ook mogelijk om dit bestand te los te downloaden, dit wordt voornamelijk voor netwerkbeheerders gemaakt. Ik weet niet precies welk service pack je bedoelt (ik neem aan de laatste versie), maar daarvoor zou je op de site van Microsoft goed moeten zoeken . Dit is de laatste versie die ik kan vinden:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=en

Succes!

[QUOTE=Martino90;2110303]hoi iedereen. ik wil graag weten hoe ik windows xp service pack in een cd kan branden. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet[/QUOTE]

eigenlijk is dat heel makkelijk installeer nero 8 op uw computer op en deze doe een cd in uw station want nero 8 zoekt automatisch, ga vervolgens naar INVOEGEN, en zoek het programma dat u wilt branden op uw harde schijf , druk vervolgens als u het bestand gevonden hebt op branden en alles wordt op uw cd gecopieerd, als deze gereed is wordt dit door nero aangegeven.
succes
asnnl

wat is de trail serial number