Windows XP activeren

Hallo,

Ik had laatst problemen met mijn Windows XP gehad en het was noodzakelijk om mijn computer opnieuw te instaleren.

Nu krijg ik de melding dat mijn er te veel keer de windows versie is geactiveerd.

Is hier een oplossing voor het is een orginele versie van Windows die alleen door mij is gebruikt.

Gr Cord

Nu krijg ik de melding dat mijn er te veel keer de windows versie is geactiveerd. ???

Ik neem aan dat je bedoelt dat je Windows XP al te vaak hebt geactiveert? Volgens mij moet je hem zo vaak kunnen activeren als je maar wilt.
mzzl Dunedain

Kritiek is nog niet half zo efficiënt als sabotage.

Bel het gratis nummer helaas moet je eerst de computer activatie uitvoeren en pas als die faalt wordt je door verbonden met een helpdesker. Overgins als er word gevraagdt of je hem op meerdere pc`s hebt geinstalleerd, ik zou daar ontkennend op antwoorden.

Als je Windows al een paar keer (max 2) hebt geactiveerd omdat je enkele belangrijke upgrades hebt gedaan (op meerdere machines installeren mag niet, omdat je maar een licentie hebt voor 1 PC), dan zul je met Microsoft contact op moeten nemen. Zij zullen dan een nieuwe activatie doen.

Alle andere genoemde suggesties zijn illegaal en verboden op dit forum. Het verbaasde me dat enkele members die hier al langer komen zich hier zo over hebben uitgelaten.

Respecteer CD Freaks door onze regels te respecteren.

Voor algemene vragen kunt u terecht bij het Microsoft Contact Center (MCC): 020 500 1500

Mensen in Nederland die problemen hebben met het activeren van hun product kunnen bellen met het Microsoft Product Activation Contact Center:

GRATIS via 00800 ACTIVATE (00800 22848283)

of

• 44 870 2411963

Voor klanten met een spraak- of hoorstoornis is er ook een e-mailadres of faxnummer beschikbaar:
Fax: +44 990 275 675 en E-mail: activate@msdirectservices.com

Van microsoft website