Windows Xp 2600

vbimport

Hoi,

Ik heb windows xp al een tijdje geleden gedownload, en die staat op een cdr'tje, en nu wil ik hem installeren, en hij doet alles perfect tot hij de laatste keer opnieuw opstart, dan krijg ik een blauw scherm met een error er in. en geeft een fout van 0x000.....

Nu heb ik gelezen in een boekje dat het kan zijn dan je, bios moet update. Zou dit kunnen ja of nee ?
Ik heb een AMD thunderbird K7 1000Mhz, 385sdram, 20gb hardeschijf, en de pc is in december 2000 nieuw gekocht.

Een legale versie wil wel eens wonderen doen…

BIOS update kan over het algemeen geen kwaad.

Het rare is bij iemand anders werkt de cd gewoon zoals het hoort.

P.s bedankt he Tax_man voor de mail die je terug stuurde, er zij me iemand die ik ken dat ik me moet registreren hier http://nl.cdfreaks.com/ , maar het is daarom dat ik nooit kon posten, moest op het Forum zelf ook registreren ;), ik heb al meer als een jaar gewoon hier op het forum elke week komen lezen, en ik kon nooit posten tot op de dag van vandaag :smiley:

Mischien ligt het aan je Videokaart… ik had daar last van bij het installeren van XP.
Ik heb toen een oude 4 MB videokaart eventjes gebruikt, en na de gelukte installatie weer mn 64Mb kaart terug geplaatst.

een illegale Xp copy doet het net zo goed als een legale Xp copy, vooral omdat je bij de laatste keer rebooten een stop scherm krijgt, als er iets mis wat met de cd zou je namelijk in de eerste fase een foutmelding krijgen omdat eerst de complete installatie naar de harde schijf word gekopieerd en vervolgens word je alles pas geconfigureerd.
Wat die stop fout zou kunnen veroorzaken is, slecht geheugen, je hebt 385 MB, probeer er eens een dimm uit te halen en kijk hoe ver die dan komt, Of het idd je videokaart, hele oude videokaarten willen ook nog wel eens problemen geven bij de instalatie van windows XP als je dit allemaal hebt geprobeerd, probeer dan eens om al je pci kaarten uit je pc te halen en ze later een voor een weer in te steken.

Originally posted by xian
een illegale Xp copy doet het net zo goed als een legale Xp copy

Als je een goede backup hebt wellicht.
Maar, verschil is dat illegale activiteiten hier niet zijn toegestaan en bij een legale versie krijg je support van MS zelf (niet dat die altijd zo geweldig is :wink: ).

Bij installatie van een OS is het, zoals Xian al zei, het verstandigst om met een kaal systeem te beginnen en als het OS geïnstalleerd is, een voor een de PCI kaarten te installeren. Teveel drivers in een keer installeren wil nog wel eens voor problemen zorgen.

Bij Windows 2000 was er een programmaatje waarmee je de hardware compatibiliteit getest kon worden, volgens mij bestaat dit niet voor WinXP, maar misschien ook wel, dan is het de moeite waard om dat eens te gebruiken.

Originally posted by Smart@$$
[B]
Als je een goede backup hebt wellicht.
Maar, verschil is dat illegale activiteiten hier niet zijn toegestaan en bij een legale versie krijg je support van MS zelf (niet dat die altijd zo geweldig is :wink: ).

Bij installatie van een OS is het, zoals Xian al zei, het verstandigst om met een kaal systeem te beginnen en als het OS geïnstalleerd is, een voor een de PCI kaarten te installeren. Teveel drivers in een keer installeren wil nog wel eens voor problemen zorgen.

Bij Windows 2000 was er een programmaatje waarmee je de hardware compatibiliteit getest kon worden, volgens mij bestaat dit niet voor WinXP, maar misschien ook wel, dan is het de moeite waard om dat eens te gebruiken. [/B]

Sewens ga jij nog zeggen, dat je geen kopietje hebt bij u thuis :p, iedereen die een pc heeft, heeft wel eens een kopie van een cd van eender wat ! Volgens mij toch.

Oftwel zal jij alles duur kopen :D, zal even een label’ke maken en een cover, en dan is het ook een orginele :smiley:

Originally posted by winchtrophy
[B]Sewens ga jij nog zeggen, dat je geen kopietje hebt bij u thuis :p, iedereen die een pc heeft, heeft wel eens een kopie van een cd van eender wat ! Volgens mij toch.

Oftwel zal jij alles duur kopen :D, zal even een label’ke maken en een cover, en dan is het ook een orginele :smiley: [/B]

Het feit of ik wel of geen officiële versies thuis heb liggen doet niets af aan het feit of ik hier om hulp vraag met duidelijk illegale activiteiten en dus mogelijk CD Freaks in problemen kunt brengen met de autoriteiten…

Het plegen van illegale activiteiten is iets anders dan het propageren ervan of anderen erdoor in problemen te brengen…

Tuurlijk, er zijn weinig mensen in Nederland die geen enkele illegale kopie hebben liggen, maar zelfs als je illegale kopieën gebruikt, dan kun je je vraag nog zo formuleren dat CD Freaks er in ieder geval niet door in problemen kan komen.

CD Freaks doet te goed werk om het met dat soort onzorgvuldige formuleringen verloren te gaan… (even overdreven gesproken).

Hoi, het probleem is opgelost, en dan mag deze topic van mij part verwijdert worden :wink:

Originally posted by winchtrophy
Hoi, het probleem is opgelost, en dan mag deze topic van mij part verwijdert worden :wink:

Uhm… je vertelde dat je hier al enige tijd meeleeste (jaar had je het over gloof ik) dus dan zou je moeten weten dat wij normale topics NOOIT verwijderen of sluiten. Anders zou de search beetje weinig zin hebben hè, als alles verwijderd werd! :smiley:

Originally posted by Wookie
…[knip]…meeleeste…[knip]…

LOL:D