Windows whistler build 2446

vbimport

Ik heb de cd van windows whistler beta2 build 2446 gedownload, maar bij mij is het vreemde dat wanneer ik whistler heb geinstalleerd, en ik heb het register e.d. aangepast via safemode dan kan ik nog steeds niet inloggen in het aanmeldscherm bij het normale opstarten.
Bij het inloggen geeft hij de volgende foutmelding:

Windows productactivation.

Some systemfiles are missing or damaged.
You cannot login right now.
Please reinstall/ repair youre system using your installation cd.
Errorcode: 0x80040507

Iemand enig idee of dit heeft te maken met de beveiliging van Whistler. Tijdens de installatie van Whistler geeft hij geen errors aan. En via safemode werkt ook alles zoals het hoort. Zou het dan toch aan het installatieprogje liggen?
Heeft iemand ervaring met mijn foutmelding? Of wie weet een site of ftp-site waar ik hem opnieuw kan downloaden.

dit is een beveiliging van microsoft voor zover ik weet. natuurlijk is het op te lossen :smiley:

1. boot up in safe mode
  2. run regedit
  3. “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Activation Required” <- change that to 0
  4. reboot

TDR bedankt, maar zoals je in de vorige topic ziet heb ik dat dus al aangepast.

…maar bij mij is het vreemde dat wanneer ik whistler heb geinstalleerd, en ik heb het register e.d. aangepast via safemode dan kan ik nog steeds niet inloggen…

Dus nog meer optie’s?

ohhhh woepsie, weer niet goed gelezen :smiley:

tja was vroeg in de ochtend, is een mens nog niet helemaal wakker

OK ik heb hetzelfde probleem gehad !
Hierbij een oplossing: Na de gekende veranderingen met regedit en het uitvoeren van “regsvr32 -u regwizc.dll”
Doe je het volgende (nog steeds is SAFE mode!!)
Ga naar de Windows/system32 folder en delete de file “idwlog.exe”.
Na delete je ook de shortcut in het STARTMENU bij opstarten!
Terug opbooten en alles werkt prima nu!!!

Originally posted by the_syndicate
Na delete je ook de shortcut in het STARTMENU bij opstarten!

Wil je dit laatste stukje nog even precies uitleggen hoe ik dat kan doen. Mijn map opstarten onder het startmenu is namelijk helemaal leeg!!

Gr. Ed