Windows voor Belgen

We zaten weer eens te klooien op IRC, zoals altijd eigenlijk :rolleyes: en toen kwamen we op Windows voor Belgen, waar je b.v meldingen krijgt als:

“Windows heeft een fout gevonden, heeft u goesting om door te gaan ?”

“wilt ge uw HD formateren jawadde”

Misschien is het leuk om een site op te zetten met belgisch windows meldingen, maaaaar dan moeten we er nog wel meer hebben he ! Iemand ideeen ?

hé manneke …(zelf invullen)…!

:confused:

AMAI!!! Een probleemke met het flopke!

De mijnenveger help tekst :

Hoe speelt ge mijnenveger ?

Amai zulle , dat is ja gemakkelijk. Ge druk met uwen muis met uwen rechtmuistoets op enen vakske. In dat vakske verschijnt nu dezen vlag. Wilt ge verder spelen , pakt ge een ander vakske

Freecell help tekst :

Hoe verliest ge weer met dezen kaartspel ;

Ge kunt nie goed winnen van uwen computer. Het is hier den bedoeling uwen kaarten te sorteren. Het is wel leuk dat poppeke uw muispijl te zien volgen.

F1 :

Amai ! U drukt op den F1 toets he ? Wilt ge hier nu wat ondersteuning , dan kunt u beter uwen nonkel bellen. Uwen nonkel verkoopt toch zijnen frieten vlakbij dat kantoor van Micrsoft nie ?

Sluit uwen computer af :

U hoef niet uw computer in uwen kast te duwen. De mensen van Microsoft bedoelen hiermee dat het windows programma stop he ? Uwen pc houdt vanzelf op met zoemen … daar hoeft ge niet eens de steker uit uw contact te halen !

Blauw Scherm :

Maar wat doet ge nu !? U heeft weer spellekes van uwen nonkel Bob gekopieerd he !? Nou moet ge oppassen manneke ! U maakt uwen computer nog stuk he ? Gij zot !

Das een straffe handeling drukte gij op continue om door tegaan.
of zoiets hehe :wink:

éne,tweeie,drè da spellement heeft weeral nen crasher!

Mijne pc heeft een krak los=pc flipt(wordt hier ook echt gebruikt,gent)

:smiley: :rolleyes: :rolleyes: :smiley:

Verder wil ik zeggen de meeste belgen die ik ken via IRC roelen :cool:

Originally posted by RMX
Verder wil ik zeggen de meeste belgen die ik ken via IRC roelen :cool:

thx :stuck_out_tongue:

windows 2000 zou dan wel “rutte twè duust” heten :wink:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]

thx :stuck_out_tongue:
[/B]

Jou bedoelde ik niet :wink:
j/k

Hehe… Belgen rullen, alleen sommigen zijn super lomp! En alle andere kicken redelijk ass!

Afain ik heb een flipper spel gekregen voor de computer.

Nl versie !!!

Originally posted by Sorcerer
Hehe… Belgen rullen, alleen sommigen zijn super lomp! En alle andere kicken redelijk ass!

dank u danku :slight_smile:

Alle belgen zijn geen antwerpenaars eh :wink:

lol

Originally posted by Sorcerer

Hetzelfde zou gezegd kunnen worden over Afrikanen , Nederlanders , Taliban aanhangers en alle andere volken rangen en standen in het universum…

boa

Ik woon zelf bijna in Belgie en ik kan je verzekeren dat het er goed vertoeven is. Ik ga liever de grens over dan de brug bij Dordrecht. :wink: