Windows vastlopen door muis?

vbimport

Ik zit met een probleempie, mijn windows loop elke keer vast (ja weet ik, dat is nu eenmaal windows).

Maar ik heb het veeel te vaak en daarom heb ik comp ff opnieuw geinsttalled maar dat help niets.

Ik denk dat het komt omdat ik een draadloze muis heb en een normale muis…

Ik heb ze allebei nodig (draadloze is normale en gebruik ik voor Black & White(anders kan ik beest niet slaan))
(normale is MArble FX (grote rollerbal) en die gebruik ik voor Delta Force 3 online)

Ik wil ze dus allebie gebruiken, maar als ik ze allebei in plug (1 in PS/2 en 1 USB) dan looopt ie echt elke 5 minuten vast.

Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

de usb muis uitrekken, en die andere laten steken
en wanneer ge ze echt nodig hebt der terug insteken

Nou dat heb ik dus ook gedaan en dan loopt ie een stuk soepeler. ik deed alles met dat USB ding en liep dus soepel.

Ik denk ff delta forcen, dus ik computer uit en ps/2 rollerbal erin gedaan. Kom ik in Deltaforce en loopt ie gewoon vast he, doe ik b&w met die muis, loopt ie gewoon vast.

Wat kan ik nou doen want elke keer als ik lekker aan het killen ben hangt ie

windows are like airconditioners if you open the windows they don’t work any more

is zo rasta, maar mijn windows gaat er niet beter van lopen.

Kan het misschien het volgende zijn???:

Ik heb een draadloos toetsenbord en een muis, die muis gebruik ik nu dus ff niet. 1 zendkastje voor tb en muis. Maar kan het nu zijn dan dat zendkastie ziet dat die draadloze muis niet reageert en dat dan dat zendkastie gaat flippen en dat daardoor crashdows vast loopt…

Het is trouwens een USB toetsenbord dat ik met een verloopje op mijn PS/2 heb gezet, maakt tich niet uit??

<edit>
Ik zie dat ik per ongeluk mijn oude naam heb gebruikt, ik wist password niet meer…dacht ik
</edit>

Ok, hij draad nu alweer een tijdje zonder vast telopen…
dus ik ga weer ff kijken of delta force het wil doen.

(zal wel niet. Als je een oplossing weet graag posten, dank u)
CYA

weet echt niemand hier iets op??

Ik had het net weer dat ie vast liep maar dat deed ie voor de her-installatie niet eens.

Ik heb namelijk opnieuw geinstalleerd omdat ik d8 dat het vastloop probleem dan weg was, maar het is juist groter geworden…
Kan het aan mij firewall liggen??(zonealarm)
iets anders kan ik niet meer bedenken, ja Chello, maar die zorgt er toch niet voor dat ie vastloopt als chello een probleem heeft dan stop gewoon DF en zegt ie connection lost, maar dan loopt computer toch niet vast.

Wat kan ik doen??? het heeft haast geen zin meer om gamepje te doen, want hij loopt toch vast.

ik heb nu hulp van iemand uit USA (microsoft land)
misschien weet hij meer andere oplossingen zijn ook welkom

Je zou misschien de hardware acceleratie wat terug kunnen stellen, misschien dat het dan wat beter gaat.

Suc6…

maar het heeft altijd gewerkt dan kan dat toch niet opeens een probleem worden er kwam ook al iemand met:

je cd-rom tijd veranderd wat heeft dat voor zin het werkte hiervoor allemaal en ik reinstall en hij werkt 2-3x zo slecht

Originally posted by bangkasap
[B]maar het heeft altijd gewerkt dan kan dat toch niet opeens een probleem worden er kwam ook al iemand met:

je cd-rom tijd veranderd wat heeft dat voor zin het werkte hiervoor allemaal en ik reinstall en hij werkt 2-3x zo slecht
[/B]

Ik begrijp je niet zo goed…
Je zegt andere oplossingen zijn ook welkom ???

Volgens mij zoek je geen oplossing !
Want het draaide toch altijd goed…

De freakers willen wel meedenken, maar dan moet je elke (al is het toevallig geen goede) oplossing wel een beetje respecteren.

misschien heb je met die reinstallatie wel een paar files overschreven ?

Als je het echt niet anders kan oplossen zou ik een KVM switch kopen en deze reversed gebruiken… kost een piekje of 50 denk ik zo… voor 2 muizen dan

Normaal zijn ze voor 2 pc’s met 1 muis (monitor, keyboard) te laten werken maar ze kunnen het ook andersom :smiley:

Ik respecteer elke oplossing, maar als hij niet klopt zeg ik dat gewoon, mag dat dan niet?

files overschreven?? (zoals in een bovenstaande post)

ook niet waar, ik heb partitie verwijdert (snapie dat of niet) dus er staat echt helemaal niets meer op. En toen were opnieuw alles geinstalled, maar ik heb de oplossing volgens mij al. Van die gast uit Microsoft land.

Bedankt voor het meedenken.

mmm wat is de oplossing dan ? Sinds ik morgen ook een muis en een trackball bezit. Is het wel fijn om dat ff te weten. Just in case :slight_smile:

Natuurlijk mag je aangeven als er een mogelijke oplossing geboden wordt of die juist of niet juist is,

maar je oordeel klinkt zo hard,
wat heeft dat voor zin
Het heeft altijd zin, zo kunnen anderen die misschien eenzelfde (of een ander soort) probleem hebben hiervan leren. Maar genoeg hierover…

Is het misschien mogelijk dat je de installatie procedure anders hebt gedaan, hier bedoel ik mee, windows geinstalleerd, daarna hardware detectie, daarna…

Als deze procedure in een andere volgorde heeft plaatsgevonden dan kan het dus wel zijn dat er wat instellingen anders staan (andere adressen e.d…)
en misschien dat er op deze manier een conflict bestaat tussen de hard en/of zelfs de software.

Ik weet niet hoeveel USB poorten je hebt, maar kun je het toetsenbord en de muis niet samen zetten op USB ?

Suc6 Hans.
Ben trouwens wel benieuwd naar de juiste oplossing die waarschijnlijk de MS man geeft…