Windows Register

vbimport

Weten jullie toevallig hoe ik waardens aan bestanden kan geven die in het register staan.

Het volgende is aan de hand:
Op mijn werk hebben we een huisstijl bestaande uit fontjes en gifjes enz..
Nou is er een nieuwe versie van de huisstijl uitgekomen. De oude huisstijl moet dus geupdate worden. Nou zou je zeggen, gewoon de fontjes kopieren en klaar! Nee dit werkt niet! Want de fontjes moeten ook in het register ingevoerd worden. Nou kan je ook nieuwe fonts toevoegen in windows, maar het probleem is dan dat dat bij elke gebruiker moet gebeuren (en dat zijn er nogal wat). Dus dachten wij dit in het login-script van windows te plaatsen. Na alles geprobeerd te hebben, kwamen we op het idee om een .reg bestand te maken die dit in het register invoerd alleen dit bestand wil niet werken. Wat doe ik fout.

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\FONTS]
$ReturnCode = LoadKey("HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\FONTS\TheSansCorrespondence Bold (True Type)","TsaCor7_.TTF")
$ReturnCode = LoadKey("HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\FONTS\TheSansCorrespondence Bold Italic (True Type)","TsaCor7i.TTF")
$ReturnCode = LoadKey("HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\FONTS\TheSansCorrespondence Italic (True Type)","TsaCor5i.TTF")

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! thx